Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها خواست در صورتی که آمادگی برگزاری جشنواره را دارند، اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره سی و پنجم موسیقی، در نامه ای به مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها اعلام کرد استان هایی که آمادگی برگزاری این دوره جشنواره را در استان خود، همزمان با تهران دارند تا اول آذرماه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به منظور استفاده علاقه مندان و هنردوستان در استان ها از برنامه های جشنواره، با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، در استان هایی که آمادگی دارند و مشارکت کنند، برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و گروه ها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره تا ۱۷ آذرماه سال جاری فرصت دارند در سایت سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مراجعه و ثبت نام کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده، گفت: از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل و ۱۲۰ اثر از خارج کشور است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: آثار خارجی از کشور‌های ترکیه، آلمان، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق از ۶۰ نفر که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شده است.

نوروزی افزود: همچنین ۴۱۶ اثر نیز از ۲۱۰ نفر که از این تعداد ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد بوده که از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، قم، مشهد، زنجان، تهران، اردبیل، همدان، کرمانشاه، قزوین، سمنان، البرز، خراسان جنوبی، مازندران و گیلان به دبیرخانه رسیده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر خوانی در شهرستان‌های سلماس، چایپاره، نقده، خوی و میاندوآب و برگزاری محافل شعر در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، تهران، قزوین و کشور ترکیه تا آخر خردادماه ۱۴۰۳ و برگزاری مراسم شعرخوانی در کشور عراق در اربعین حسینی از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره خواهد بود.

وی گفت: مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود