Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه امنیت البرز سبب گرایش سرمایه‌گذاران در این استان شده است، گفت:شاخص‌های امنیتی البرز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی البرز که صبح امروز به مناسبت هفته‌ ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی تداعی‌کننده رشادت‌های دوران سختی جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌‌شاخص‌های امنیتی استان یزد در وضعیت مطلوبی قرار دارد‌امنیت پایدار استان بوشهر مرهون تلاش نیروی انتظامی استتدابیر امنیتی در محورهای ورودی استان یزد از سمت جنوب و غرب ‌‌اجرا شود

وی افزود: ایران اسلامی کشور قدرتمندی است و  به هرگونه  تعرض در دفاع از کشور و مرزها بدون تعارف پاسخ‌ می‌دهد.

استاندار البرز با بیان اینکه  سرنگونی پهپاد آمریکایی یکی از  دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس البرز  بسیار خوش درخشید و تعداد زیادی شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهبازی با بیان اینکه امنیت و آرامشی که اکنون در البرز حاکم است سبب  تقویت بسترهای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران شده و در این راستا نیروی انتظامی نقش غیر قابل انکاری دارد که مشارکت مردم را در ابعاد مختلف به ویژه ‌اقتصادی گسترش می‌دهد،عنوان کرد:‌ حضور آمریکا در منطقه چیزی جز نفرت و نکبت نداشت و تحریم‌های ظالمانه و چند ساله آنها ‌علیه ایران اسلامی ثمری نداشته و جمهوری اسلامی با اقتصاد مقاومتی توان داخلی را شکوفا کرد.

شهبازی با اشاره به لزوم به کارگیری ظرفیت های داخلی برای تحقق رونق تولید، گفت: صاحب یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در البرز که چند روز پیش در آن حضور داشتیم بر این باور است که تحریم‌ها باعث شکوفایی استعدادهای جوانان این کشور و افزایش توان و تولید داخلی شده است.

انتهای پیام/‌ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تأکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تأخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد و اکنون برنامه عمرانی طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • اگر سپاه نبود
  • اگر سپاه نبود