Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 48 ساعت گذشته 54 تصادف در این استان به وقوع پیوسته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس استان «محسن جلیل» افزود: در این تصادفات، 96نفر مصدوم شدند.

وی اظهارکرد: در تصادفات، 57 نفر در جاده های استان مصدوم شدند و 39مصدوم معابری  شهری نیز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این مدت، 26 ماموریت شهری و 28 ماموریت جاده ای انجام شد.

جلیل تصریح کرد: بیشترین این تصادفات در شهرستان بویراحمد و در محورهای ارتباطی "یاسوج-بابامیدان" و "یاسوج- شیراز" بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون ۶۱ هزار و ۶۷۷ نفر به اورژانس استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۳ نفر به صورت سرپایی درمان و ۶ هزار و ۳۱۴ نفر نیز بستری شدند. 

وی افزود: در مدت یاد شده ۶ هزار و ۷۴۸ تماس با اورژانس استان ثبت و ۲ هزار و ۱۹۷ ماموریت نیز انجام شده است.

به گفته  رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان شمار ماموریت‌های ترافیکی در این مدت ۴۱۴ مورد و غیر ترافیکی یک هزار و ۷۸۳ مورد بوده است.

تقی لو ادامه داد: تعداد ماموریت‌های شهری  هزار و ۳۵۴ مورد و ماموریت‌های جاده‌ای ۸۴۳ فقره بوده و فوتی‌های حوادث قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس نیز چهار مورد ثبت شده است.

به گفته وی ماموریت غیر ترافیکی شهری، هزار و ۱۷۹ مورد، ماموریت غیرترافیکی جاده‌ای ۶۰۴ فقره و مسمومیت‌های مونواکسید کربن نیز ۱۹ مورد ثبت شده است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: از زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون ۴۷۸ مورد موالید، ۵۰۵ مورد جراحی اورژانس و ۵۹۶ مورد جراحی الکتیو توسط نیرو‌های اورژانس استان انجام شده است.


دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • آمار بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۹ هزار نفر رسید
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد