Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید شجاع صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهارکرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» است که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگرفته شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی ۱۲۰ برنامه در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های این هفته تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدر ۲۴ درصد افزایش داشته و در همین مدت ۴۱باند سرقت و توزیع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شده است.

وی افزود: سرقت نیز در نیمه نخست سال ۹۸ حدود ۲۱ درصد افزایش داشته که  خوشبختانه ۷۰ درصد آن کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال هشت هزار تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی داشته‌ایم که متأسفانه ۱۷۵ نفر از هم میهنان در این تصادفات کشته شده‌اند.

شجاع با بیان اینکه یک علت تصادفات در خراسان‌جنوبی اقلیم استان و طولانی بودن جاده‌ها است، اظهار کرد: ۵۲ درصد متوفیان تصادفات از هم استانی‌ها و ۴۸ درصد غیربومی استان بوده‌اند.

وی بیان کرد: ۲۹ نقطه حادثه‌خیز در خراسان‌جنوبی شناسایی کرده‌ایم که امیدواریم با رفع مشکلات آن تصادفات کاهش بیابد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف نیروی انتظامی مقابله با جرائم کلان اقتصادی است، گفت: از ابتدای سال ۲۱ پرونده در حوزه مفاسد اقتصادی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در خراسان‌جنوبی تشکیل شده است.

شجاع یادآور شد: هر چند خراسان‌جنوبی استانی با مردمی مؤمن و متدین است ولی با همان اندک افرادی که هنجارهای اخلاقی جامعه را معاندانه می‌شکنند، برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 4736902

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید شجاع نیروی انتظامی خراسان جنوبی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جامعه سالم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر فرد نسبت به سلامت جسمی و روحی اش مسئول است بنابراین در این خصوص مشارکت جمعی نیاز است تا جامعه سالم بیش از پیش ایجاد شود.

طالبی افزود: ارائه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در جامعه ضروری است و آگاهی مردم از آن در کاهش بیماری‌ها موثر است.

موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برای ارتقا سلامت جامعه، هدف پیشگیری از بیماری را در دستور کار دارد و در این زمینه پیشرو است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد