Web Analytics Made Easy - Statcounter

دایی به لیگ برتر بازخواهد گشت.

طرفداری- علی دایی، برای هدایت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با مسئولان این باشگاه به توافق اولیه رسید.

به گزارش تسنیم، مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان تصمیم به برکناری وینگو بگوویچ از هدایت این تیم گرفته اند و با علی دایی به توافق اولیه دست یافتند. اکنون قرار است جلسه نهایی مدیران این باشگاه با دایی، فردا (یکشنبه) در دفتر باشگاه گل‌گهر در تهران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تمرینات تیم گل‌گهر در تهران برگزار می‌شود و این مسئله نیز جزو شروط علی دایی بوده است، مشکلی از این بابت برای حضور این مربی در تیم گل‌گهر وجود ندارد و به احتمال فراوان، دایی تا فردا به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهری‌ها معرفی خواهد شد. همچنین طبق توافق مدیران باشگاه گل‌گهر و بگوویچ، قرار است این مربی که تاکنون 30 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده ، 20 دیگر از قرارداد فصل جاری را دریافت و به صورت رسمی قراردادش را فسخ کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد