Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کرانه باختری و نوار غزه در پی وقوع انجام عملیات موفقیت آمیز در نزدیکی یکی از پایگاه‌های نظامیان در کرانه باختری، عرصه یورش نظامیان صهیونیست به غیرنظامیان و دستگیری آنان بود. تاریخ انتشار: 12:48 - 13 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۶۵۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ انفجار در نزدیکی یکی از مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری سبب زخمی شدن چند نظامی صهیونیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید خبر انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان این رژیم در شهر «بیت عمر» در کرانه باختری، اعلام کرد چند سرباز مجروح و خساراتی به ساختمان وارد شده است.      
از سوی دیگر، سربازان رژیم صهیونیستی جمعه شب با یورش به منطقه بیت عمر در جنوب کرانه باختری یک فلسطینی را ربوده و چند نفر دیگر را زخمی کردند.
در یورش عصر روز جمعه، نظامیان صهیونیست به بیت عمر در شمال «الخلیل» ضمن ربودن یک شهروند فلسطینی چند نفر دیگر را زخمی کردند. نظامیان در این یورش برای متفرق کردن مردم و معترضان از نارنجک و گاز اشک آور استفاده کردند.      
همچنین به گزارش وزارت بهداشت فلسطین در هفتاد و هفتمین راهپیمایی بازگشت بزرگ ساکنان نوار غزه در روز جمعه یک فلسطینی در نتیجه اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.      
در راهپیمایی روز گذشته حدود ۵۸۰۰ معترض فلسطینی با برپایی تظاهرات مسالمت آمیز در امتداد حصار مرزی نوار غزه خواستار پایان یافتن محاصره ۱۲ ساله این منطقه شدند. اقتصاد نوار غزه در ۱۲ سال اخیر دچار رکود شده و ۲ میلیون سکنه آن از عبور و مرور عادی به مناطق دیگر و دریافت امکانات اساسی محروم شده‎اند.
مردم نوار غزه از مارس سال ۲۰۱۸ اقدام به برپایی راهپیمایی بازگشت بزرگ در امتداد دیوار مرزی کردند. در مجموع هفتاد و هفت تظاهرات برگزار شده نزدیک به ۲۷۰ فلسطینی شهید و هزاران نفر زخمی شدند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوار غزه کرانه باختری راهپیمایی بازگشت بزرگ شهادت و زخمی شدن فلسطینیان انفجار در پایگاه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی اعلام کردند که یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در پرچم فلسطین از سوی مبارزان مقاومت در نزدیکی روستای «المغیر» در رام الله در کرانه باختری مجروح شد. این صهیونیست قصد برداشتن پرچم را داشت که در اثر انفجار بمب زخمی شد.


همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شهادت دو فلسطینی در نزدیکی «بیت عینون» در شمال شرق الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.نظامیان رژیم صهیونیستی با این ادعا که یکی از این دوجوان به نظامیان اشغالگر تیراندازی کرده و دیگری به دنبال حمله با سلاح سرد بوده، به سوی آنها شلیک کرده و این افراد را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از اعتصاب گسترده در شهر «دورا» در جنوب الخلیل به احترام این شهدا خبر دادند.

همچنین منابع فلسطینی از اعتصاب فراگیر در شهرک «بدیا» در نزدیکی منطقه «سلفیت» در کرانه باختری به احترام شهدا خبر دادند. طولکرم در کرانه باختری نیز شاهد اعتصاب عمومی به خاطر شهداست. همچنین شهر نابلس نیز شاهد اعتصاب به احترام روح شهداست.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرو‌های شهرک نشینان در غرب رام الله و نزدیک «عزون» و شرق «قلقیلیه» با سنگ خبر دادند.این رسانه‌ها به تیراندازی به خودروی نظامی در نزدیکی «بیت سیرا» در غرب رام الله نیز اشاره کردند.

در همین حال، منابع صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرویی در نزدیکی شهرک «یتسهار» در جنوب نابلس با بمب آتش زا خبر دادند. مبارزان فلسطینی به نیرو‌های اشغالگر در گذرگاه‌های «سالم و دوتان» در نزدیکی جنین هم تیراندازی کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه