Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@22:32:54 GMT

واکنش معاون باشگاه نساجی به استعفای مهاجری

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۰۱۰۲

علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با ایلنا درواکنش به استعفای محمدرضا مهاجری از سمت سرمربیگری این تیم اظهار داشت: استعفا یعنی این که نامه رسمی ارائه شود و درباره آن تصمیم گیری شود. اگر نامه رسمی به ارکان مدیریت باشگاه فرستاده شود آنگاه می‌توانم گفت که ایشان قصد استعفا دارند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم که آقای مهاجری یک مقدار نسبت به شرایط موجود که بیشتر آن دست باشگاه نیست نگران هستند که سعی داریم که در آینده نزدیک برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی در پاسخ به این سوال که منظور او مشکلات مالی است یا خیر گفت: در حال حاضر چهار بازیکن ما کارتشان صادر نشده است و دست سرمربی برای تغییر جریان بازی و مسائلی از این قبیل بسته است. همین مسئله باعث شده تا ایشان یک مقدار از نظر روحی روانی تحت فشار باشند.

معاون باشگاه نساجی درباره اینکه چه زمانی کارت بازی این چهار بازیکن صادر می‌شود گفت: باید نیمی از دیون باشگاه یا پرداخت شود یا اینکه رضایت شاکیان را کسب کنیم. رقم دقیق بدهی باشگاه را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم حدود 4 میلیارد باشد.

دهقانی درخصوص اینکه مالکان باشگاه برای حل مشکلات چه تدابیری داشته‌اند گفت: جلساتی داشتند و مشکل اصلی ما دریافت حق پخش و کپی رایت است که همین می‌تواند 80 درصد منابع مالی باشگاه را درست کند. 20 درصد هم به تبلیغات محیطی مربوط می‌شود که آن هم همانند حق پخش و کپی رایت به ما تعلق نمی‌گیرد.

معاون باشگاه نساجی درباره زمان آغاز دور جدید تمرینات نساجی عنوان کرد: قرار است تمرینات از روز دوشنبه در تهران برگزار شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری علی دهقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد

کادر فنی نساجی دروازه‌بان این تیم را از لیست خارج کرد.

طرفداری | با صلاح‌دید کادر فنی تیم فوتبال نساجی، علیرضا رضایی، دروازه‌بان این تیم از لیست این تیم کنار گذاشته شد.

رضایی که در برخورد با حسین قهاری دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ زانو شد تا ۶ هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

قرار است یک دروازه‌بان برزیلی جایگزین رضایی در نساجی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تشریح راهکار‌های شش گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • واکنش تند مهاجری به خبر ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ نوعی لجاجت است
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد