Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:22:30 GMT

معین‌های تخصصی به عرصه توسعه کرمان وارد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۰۱۸۱

معین‌های تخصصی به عرصه توسعه کرمان وارد می‌شوند

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: نبود توازن بین فعالیت های معین های اقتصادی در استان کرمان مشاهده می شود.

وی ادامه داد: استانداری کرمان در صدد ایجاد توازن بین مناطق استانی با تعیین معین های اقتصادی بوده ایم که به نظر می رسد در برخی موارد این اتفاق رخ نداده و با تعیین معین های جدید تخصصی درصدد حل این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با اشاره به اینکه لازم است زمینه های سرمایه گذاری در این استان به نحوی مشخص و کارها به شکلی دنبال شود که سرمایه گذار فقط برای صرف هزینه و اجرای پروژه وارد استان شود، تاکید کرد: این اقدام در افزایش و تسریع سرمایه گذاری موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: در راستای بهبود و افزایش فعالیت دفاتر تسهیلگری مقرر شد پروژه های پیشنهادی در چهار گروه پروژه های استانی دستگاه های اجرایی، پروژه های با اعتبارات ملی، پروژه های خیران و پروژه های بخش خصوصی تفکیک شده و در نشست آینده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان مطرح شود.

برنامه تحول ساختار نظام اداری نیز در این نشست تشریح و درباره ۶ پروژه پیشنهادی این برنامه توضیح داده شدکه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و اعلام شد که تا پایان سال جاری ۲۰۰ فرایند اصلاح می شود.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما؛ توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل و نقل و ترانزیت و مبارزه با تروریسم از جمله محور‌های گفت و گو‌های آقای امیرعبداللهیان در ترکمنستان خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر امور خارجه در فضای مجازی نوشت: این سفر در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • با متصرفین اراضی ملی، قاطعانه برخورد می شود
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد
  • مهارآتش سوزی عرصه های منابع طبیعی در راین کرمان
  • بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی