Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش قرآن کریم در اداره عقیدتی حشد شعبی برای برپایی اردوهای قرآنی در اربعین حسینی نشستی را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، بخش قرآن کریم در اداره عقیدتی حشد شعبی در چارچوب آمادگی برای برپایی اردوهای قرآنی در اربعین امام حسین(علیه السلام)، نشستی را به منظور بررسی این اردوهای قرآنی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش قرآن کریم در اداره عقیدتی حشد شعبی اردوهای قرآنی با عنوان «الحسین و القرآن صنوان لایفترقان»( حسین و قرآن دو جزء جدایی ناپذیر) را در مراسم اربعین حسینی برگزار خواهد کرد.

 

این نشست با ریاست «ابو تحسین النجار» مسئول این بخش و با حضور حاج « ابو محمد الجنابی» معاون مسئول این بخش، حاج «ابوعلاء النجار» مسئول شعبه برنامه ریزی و پیگیری این بخش، «سید حسن الغریفی» مسئول شعبه این بخش در بصره و حاج «عبدالکریم العبادی» استاد قرآن کریم برگزار شد.

در این نشست برخی پیشنهادات برای توسعه فعالیت اردو های قرآنی که برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود، و افزودن فعالیت های جدید به آن با طرح ایده ها و ارایه راه حل به منظور رفع موانعی که در طول مراحل کار درباره آن گفتگو شد، مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این نشست توافقاتی درباره برخی از نکته ها و کارها به منظور هماهنگی و ساماندهی با مسئولان سه اردوی قرآنی انجام گرفت، برهمین اساس حاج الجنابی، مسئولیت اردوی قرآنی جاده «کربلا- نجف»، حاج العبادی، مسئولیت اردوی قرآنی جاده «کربلاء – بغداد» و «کرار الشمری» مسئولیت اردوی قرآنی جاده «کربلاء – حله» را برعهده دارند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی سپاه پاسداران هفته نیروی انتظامی روزنامه موکب اربعین اردوی قرآنی اربعین عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر با محوریت قرآنی، رشد و توسعه اقتصاد هنر‌های ایرانی اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برپا شده است.

در این رویداد فرهنگی، بیش از ۱۷۰ اثر هنری استادان و هنرمندان برجسته در حوزه خط و خوشنویسی با موضوع قرآن، تا ۳۱ اردیبهشت در محل نگارخانه ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

این نمایشگاه با همکاری و حمایت صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت‌های مردمی و حضور مؤسسات فرهنگی و هنری بخش خصوصی برای تقویت کسب و کار‌های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآنی روایت باران گفت: خوشنویسی مزیت مطلق در جهان اسلام است. این حوزه در کشور ما باسابقه است و در آن پیشتاز هستیم که به دلیل وجود آیات و روایتی است که زبان بین‌المللی ما مسلمانان محسوب می‌شود و همه جا قابل ارائه است.

محمد مهدی اسماعیلی افزود: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند، زیرا وظیفه ما حمایت‌گری، نظارت و تنظیم‌گری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حق هنر کتابت قرآن ادا نمی‌شود
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران