Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:06:49 GMT

محدودیت‌های ترافیکی در استان ایلام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۰۴۹۶

محدودیت‌های ترافیکی در استان ایلام اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ رضا همتی زاده بابیان اینکه اقدامات خوبی در بحث ترافیکی اربعین در استان ایلام صورت گرفته است، تأکید کرد: چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی به‌خصوص محور ایلام – مهران یکی از اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: نزدیک به ۱۵ کیلومتر بحث جداسازی مسیر نیز درراه‌های منتهی به مرز در محور ایلام به مهران صورت گرفته که خط‌کشی‌های بسیار مناسبی نیز برای این محور انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه ایلام بابیان اینکه در این استان پنج محور اصلی وجود دارد که منتهی به دروازه عتبات عالیات می‌شود، تاکید کرد: شلوغ‌ترین محور، جاده خمین به سمت سرابله و درنهایت ایلام و همچنین ایلام به سمت مهران است که یکی از این محورها به علت انجام عملیات عمرانی موقتاً مسدود و طی دو سه روز آینده بازگشایی خواهد شد.

همتی زاده بابیان اینکه ما در سطح استان ایلام دو نوع محدودیت ترافیکی خواهیم داشت، تأکید کرد: برای روزهای آتی در محورهای مواصلاتی استان ایلام به این شکل است که محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین از ۱۵ مهرماه شروع و تا چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت و همچنین محدودیت ترافیکی برای خودروهای تاکسی از ۱۷مهر تا هفتم آبان برقرار خواهد بود.

وی بابیان اینکه وضعیت ترافیک در استان ایلام طی روز شنبه عادی است، گفت: در دو سه روز گذشته بیشترین حجم ترافیک از مرز بین‌المللی مهران را با عبور ۶۵ هزار نفر شاهد بودیم

رئیس پلیس‌راه ایلام گفت: مهم‌ترین موضوع برای رانندگان و زائران این است که برنامه‌ریزی لازم برای سفر خود داشته باشند تا به مشکلات  ترافیکی به‌خصوص در بازگشت برنخورند.

همتی زاده بابیان اینکه روز گذشته پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران با ظرفیت ۴۰ هزار خودرو بازگشایی شد، گفت: زائران می‌توانند به‌محض ورود به شهر مهران در قسمت چپ جاده که منتهی به دروازه عتبات عالیات و شهر مهران است، به این پارکینگ وارد شوند گفتنی است اگر مردم در مناطق غیرمجاز پارک کنند، خودروی‌شان جرثقیل حمل می‌شود اما می‌توانند بعد مراجعت، خودروی خود را از پارکینگ اربعین تحویل بگیرند.

کد خبر 4737372

منبع: مهر

کلیدواژه: راديو اربعين ایلام پلیس راهور اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در بازدید از طرح ۶ خطه شهر مهران تا پایانه مرزی و میدان اربعین اظهار داشت: در آینده نزدیک با رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه (۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.   وی افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.   استاندار ایلام ادامه داد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.   نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در حال آماده سازی است.   وی تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال