Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:56:12 GMT

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت هفته ناجا

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۰۶۷۴

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت هفته ناجا

وزیر اطلاعات در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

سردار سلیمانی هفته ناجا و انتصاب جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه را تبریک گفتوزیر دفاع: آماده تجهیز ناجا به بهترین تجهیزات هستیمسپاه پاسداران: نیروی انتظامی، امین مردم و ضامن امنیت اجتماعی پایدار استپیام تبریک وزیر کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح ذیل است:

فرماندهی محترم نیروی انتظامی

سردارسرتیپ اشتری

سلام علیکم

فرارسیدن هفته‌ی پربرکت و باشکوه نیروی انتظامی را خدمت جناب عالی، یکایک فرماندهان معزز، پرسنل فداکار و سربازان خدوم آن نیرو که با فداکاری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره صفحات زرینی بر افتخارات خود می‌گشایند، تبریک گفته، ضمن آرزوی توفیق برای آن عزیزان، به روان پاک شهدای به خون خفته‌ی همیشه بیدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دورانی که دشمنان بد طینت و بد سرشت تمامی ارزش‌های والای این نظام الهی را نشانه رفته و با بهره‌مندی از همه امکانات تهاجمی درصدد ضربه‌ زدن به کیان این مرز و بوم می‌باشند، حضور هوشمندانه و مقتدرانه‌ی سلحشوران پیشگام نیروی انتظامی با جانفشانی و از خود گذشتگی مثال‌زدنی چنان سدی استوار تمامی دسیسه‌ها را نقش بر آب می‌نماید و حقیقتاً می‌بایست به داشتن چنین سربازان پرافتخار برخود بالید.

سید محمود علوی

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سید محمود علوی وزارت اطلاعات پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید محمود علوی وزارت اطلاعات پلیس سید محمود علوی وزارت اطلاعات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم

بایرلورکوزن برای اولین‌بار در تاریخ خود توانست قهرمان بوندسلیگا شود و در عین حال، به سلطۀ 11 ساله بایرن مونیخ نیز در این رقابت‌ها پایان دهد. 

 

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش