Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دو مسئله ایجاد امنیت و رسیدن به معیشت مردم بسیار حائز اهمیت بوده است، اعلام کرد: نظام اسلامی و دولت‌مردان و نیروهای امنیتی نظام باید هم به اقتصاد و معیشت مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند و هم امنیت جامعه را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی، در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که امروز، ۱۳ مهرماه در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین ارکان انقلاب، اسلامیت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ما انقلاب کردیم تا دین خدا را یاری کرده و حاکمیت خدا بر کشور و جهان را ترویج دهیم، افزود: قرآن کتاب هدایت و برنامه‌ریزی ماست و بر همین اساس برای نیروهای مسلح آیاتی از قرآن کریم سرمشق و الگو قرارگرفته است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: تلاش، پشتکار و فداکاری نیروی انتظامی در راه خدا، برای خدا و به نفع مردم و خدمتگزاری به مردم خلاصه می‌شود و برای اینکه مردم در آسایش بوده و دشمنان نتوانند مردم را از مسیر اصلی خود خارج کنند، نیروی انتظامی شب و روزش را برای این مسئله گذاشته است.

وی عنوان کرد: جهاد، مبارزه و تلاش کردن برای اجرای عدالت در راه خدا یکی از اصول نیروی انتظامی است و نمونه‌های آن را در سراسر کشور می‌توانیم ببینیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اعلام کرد: مجموعه نیروی انتظامی با تقدیم 13 هزار نفر شهید داده است تا امنیت جامعه، مرزها را فراهم کند و مردم در آسایش زندگی کنند.

وی افزود: حضور نیروی انتظامی بین مردم باعث آرامش و اطمینان خاطر است و حضور شبانه‌روز نیروی انتظامی موجب شده تا برای مردم در سطح جامعه مشکلی ایجاد نشود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ادامه داد: دشمنان چه در فضای مجازی و چه صحنه‌های اجتماعی در تلاش‌اند تا امنیت جامعه را از بین ببرند.

وی افزود: امنیت مسئله‌ای همراه با بندگی خدا بوده است و در سایه امنیت مردم به‌راحتی می‌توانند بندگی خدا را بجا آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دو مسئله ایجاد امنیت و رسیدن به معیشت مردم بسیار حائز اهمیت بوده است، اعلام کرد: نظام اسلامی و دولت‌مردان و نیروهای امنیتی نظام باید هم به اقتصاد و معیشت مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند و هم امنیت جامعه را فراهم کنند.

وی گفت: خداوند متعال به ما امنیتی داده که موجبات ناامیدی دشمنان کشور را فراهم کرده است و دشمنان جرأت قدم گذاشتن در خاک کشور را ندارند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: نیروهای مسلح ما با ساقط کردن پهباد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیس نشان دادند که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: نیروهای مسلح انقلاب اسلامی به‌مثابه ید واحد هستند و دست رد را به سینه استکبار جهانی زده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: دشمن امروز با ایجاد جنگ اقتصادی به مقابله با کشور پرداخته که باراهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب این توطئه دشمن نیز در حال شکست است.

وی در پایان یادآور شد: بر اساس بیان استراتژیست‌های خود دشمنان تمام توطئه‌های آنان علیه خودشان استفاده‌شده است و شکستی که از تحریم‌های اقتصادی ایران به آن‌ها واردشده با شرایط سخت تحریم در کشور قابل‌مقایسه نبوده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • اژه ای خطاب به مسئولان قضائی : تلاش خود را در جهت امنیت روان ، جان و مال مردم معطوف دارید
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان