Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:50:51 GMT

شبکه آب روستای ابوشانک نصار آبادان اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۰۸۲۱

شبکه آب روستای ابوشانک نصار آبادان اصلاح می‌شود

مدیر امور آبفا روستایی آبادان از آغاز عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب روستای ابوشانک نصار این شهرستان با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی کربلا خبر داد.

ایوب بچاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب روستای ابوشانک نصار آغاز شد تا بتوانیم نسبت به پایداری آب این منطقه اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آب شرب روستای ابوشانک نصار به دلیل فرسودگی شبکه توزیع از نظر کمی و کیفی مشکلاتی داشت، افزود: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب این روستا به صورت مشارکتی انجام می‌شود و در این زمینه لوله‌های موردنیاز توسط قرارگاه کربلا و عملیات اجرایی توسط آبفا روستایی انجام خواهد شد.

مدیر امور آبفا روستایی آبادان ادامه داد: این عملیات با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی کربلا با تامین لوله‌های پلی اتیلن 63 و 90 به حجم یک کیلومتر انجام می‌شود.

بچاری خاطرنشان کرد: قرار است تا در صورت اتمام پروژه در زمانبندی مناسب، این قرارگاه لوله‌های مورد نیاز دو روستای محروم دیگر شهرستان آبادان را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: روستای ابوشانک نصار از توابع دهستان نصار آبادان است و جمعیتی بالغ بر 250 نفر را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه آب آبادان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان