Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه سیزدهم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

قاتل فراری دستگیر شد 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "چابهار" قاتل فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی استان خوزستان در چابهار دستگیر شد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: با دریافت گزارشی از پلیس آگاهی استان خوزستان مبنی بر متواری شدن قاتل مردی جوان به شهر چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی چابهار با یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفای متهم را در یکی از محلات حاشیه شهر چابهار شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را شب گذشته در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: در بازجوئی‌های به عمل مشخص شد متهم ۳۷ ساله در پی اختلافات مالی با مقتول (۵۲ ساله) در نوزدهم تیر ماه سال جاری در شهرستان "بهبهان" پس از مشاجره لفظی او را با چند ضربه چاقو به قتل رسانده و از آن زمان تاکنون در شهر‌های مختلف کشور متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراخل قانونی به مراجع قضائی استان خوزستان معرفی شد.

تصادف در سراوان 

برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با موتورسیکلت در شهرستان "سراوان" راکب و ترک نشین موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  گفت:یک فقره تصادف فوتی در محدوده روستای " کلپورگان " به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا آبی رنگ در حوالی روستای کلپورگان با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده است.

سرهنگ آذرکیش خاطر نشان کرد: در این حادثه راکب و ترک نشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و جسدشان با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تحقیقات برای دستگیری راننده متواری خودرو وانت تویوتا و علت دقیق حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی