Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال کامبوج انتظار یک بازی دشوار برابر ایران دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت kampucheathmey، در آستانه بازی تیم ملی فوتبال کامبوج و ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، فلیکس دالماس سرمربی آرژانتینی کامبوج در صحبت هایی گفت: البته که بازی دشواری برابر ایران خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح بازی بازیکنان ایران کاملا متفاوت است و می‌دانیم قرار است با چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم. بعد از این دیدار هم یک بازی با عراق داریم و تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال کامبوج در ادامه گفت: خیلی از بازیکنان ایرانی در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و به همین خاطر بازی دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت. با این حال بازی با ایران که بهترین تیم آسیاست باعث می‌شود تیم ما پیشرفت کند و بهتر شود. این دیدار خیلی برای ما مفید خواهد بود. امیدوارم این دیدار و تورنمنت برای مردم جذاب باشد.

اعضای تیم ملی فوتبال کامبوج امشب (شنبه) برای بازی با ایران این کشور را ترک می کنند تا خودشان را به ایران برسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کامبوج انتخابی جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیأت دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کد خبر 6084795

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد