Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد استان البرز در جمع استادان این دانشکده با بیان این مطلب که اساتید دانشکده روانشناسی درمانگران آلام روحی جامعه بوده و دانشجویان روانشناسی در آینده شغلی و حرفه ای خود نقش مهمی در سلامت روانی جامعه ایفا خواهند کرد، از مسئولین گروه های آموزشی و استادان خواست در ارتباط با مشکلات، مسئولین و دانشجویان، سعه صدر، بردباری و اخلاق اسلامی را مد نظر داشته و با احترام به تفاوت های جوانان امروز با نسل های پیش از خود، الگوی عملی مناسبی را برای آنان به تصویر بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس واحد کرج همچنین در ادامه با تاکید بر میزان تاثیرگذاری استادان در شخصیت علمی و پژوهشی دانشجویان به آنان توصیه کرد با اتخاذ تعاملات علمی موثر در جهت بهره وری علمی دانشگاه حرکت نمایند.

وی با تشریح روند آتی در واحد کرج از نزدیک مسائل و مشکلات موجود دانشکده روانشناسی را بررسی و تحلیل نمود و با مروری بر مشکلات جامعه و شرایط سخت اقتصادی حاکم بر آن، از همه استادان، کارکنان و دست اندرکاران دانشگاه خواست با همدلی بیشتر و همکاری صمیمانه تر، با نگاهی رو به جلو و امیدوارانه به انجام وظایف خود بپردازند.

وی با اشاره به گسترش اقدامات مثبت این دانشگاه در حیطه جذب دانشجویان خارجی، تاسیس رشته های جدید و میزبانی واحد کرج در برگزاری مراسم مهم استانی و کشوری گفت: به فضل الهی این شرایط را پشت سر نهاده و به اهداف بالاتری که همان ارتقاء سطح علمی، پژوهشی و کارآفرینی در جامعه می باشد؛ دست خواهیم یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در این نشست همچنین به بررسی مشکلات، مسائل و پیشنهادهای استادان و اعضای هیأت علمی دانشکده روانشناسی در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی، اداری و رفاهی پرداخت.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز نشست استادان دانشکده روانشناسی رئیس واحد کرج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز نشست رئیس واحد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد

  رضاجعفری در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر تقویت گفتمان مردمی سازی و تلاش برای تسهیل گری ادارات و دانشگاه‌ها در واسپاری امور به مردم اظهار کرد: در دولت مردمی؛ دستیاران مردمی سازی در دانشگاه‌ها و ادارات کل باید تلاش کنند که حضور مردم در عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت تقویت شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان، جامعه مردمی و فعالان حوزه های مختلف به منظور پیشبرد اهداف نظام و ارتقا سطح کیفی دانشگاه پیام نور از جمله وظایف رابط مردمی در این دانشگاه است.

دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان گفت: این استان غنی و سرشار از ظرفیت های بالقوه است که اگر بالعفل شود می تواند تحول عظیمی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اساتید دانشگاه ها و دانشجویان نیز باید در این مسیر و اجرای هدف های کلان و گسترده تر گام بردارند و جامعه هدف خود را توانمند کرده و با آموزش هایی که ارائه می دهند که کارآفرین و خلاقیت بدنبال داشته باشد.

جعفری ادامه داد: ضرورت دارد تا تعاونی های مردمی مختلفی در سیستان و بلوچستان شکل بگیرد و مردم خودشان عهده دار مدیریت آن شوند و اگر اقتصاد در استان مردم پایه شود در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود.

وی اظهار کرد: اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی و دانشجویان باید با هم اندیشی و احصا مشکلات و موانع پیش رو نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف با استفاده از علوم روز و فناوری‌های نوین گام بردارند.

گفتنی است در پایان این جلسه "دکتر احمد میرگل" عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان به عنوان رابط مردمی سازی این دانشگاه منصوب و معارفه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد