Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@11:48:16 GMT

سرپرست کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۲۳۹۷

به گزارش ایلنا، با حکم گلپایگانی، عبدالرضا آورزمانی به عنوان سرپرست اداره کل امور اجرایی کمیسیون های ماده ۱۰۰ منصوب شد.

آورزمانی پیش از قبول این مسئولیت، معاون اجرایی، اداره کل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد بود.

در بخشی از حکم سرپرست اداره کل امور اجرایی کمیسیون های ماده ۱۰۰ آمده است: امید است در سایه پشتیبانی خداوند و با تلاش همه جانبه و با همکاری سایر مدیران این معاونت در انجام وظایف محوله در پیشبرد اهداف حوزه شهرسازی و معماری شهرداری تهران و ساماندهی امور آن اداره کل موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لازم به ذکر است پیش از این تورج فرهادی عهده دار مدیریت  اداره کل امور اجرایی کمیسیون های ماده ۱۰۰ بود که با حکم پیروز حناچی شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه ۶ منصوب شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: در حال حاضر۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در این استان مشغول به فعالیت هستند،که به صورت مستمر توسط کارشناسان این اداره کل مورد کنترل و آزمایش قرار می گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام یادگار محمدی امروز با بیان اینکه 50 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد سال گذشته در این استان صادر و تمدید مهلت شد،اظهار داشت:از این تعداد 30 فقره صدور و 20 مورد نیز تمدید پروانه علامت استاندارد بوده است. همچنین سال گذشته 15 مورد پروانه علامت استاندارد مورد ابطال قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد:صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحدهای تولیدی تحت پوشش استان و ترغیب این واحدها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیارهای سازمان ملی استاندارد، است.

سرپرست اداره استاندارد استان ایلام در ادامه با بیان اینکه 117 واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در استان فعالیت دارند، گفت:کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر به بازدید از خط تولید،مواد اولیه و شرایط نگهداری فرآورده، همچنین بررسی اسناد و مدارک مربوط به کالیبراسیون و آزمایشات انجام شده در واحد کنترل کیفیت شرکت می پردازند.

وی به نحوه صدور پروانه استاندارد اشاره داشت و گفت:کارشناسان این اداره کل به طور تصادفی از کالاهای تولیدی شده جهت ارزیابی انطباق محصول تولیدی با استانداردهای ملی مربوطه،نمونه برداری کرده و در صورت داشتن شرایط مذکور و انطباق آزمایشات با استاندارد ملی مربوطه،صدور پروانه استاندارد برای این واحدهای تولیدی انجام می‌گیرد.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام در ادامه گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده روی محصول به هنگام خرید، کد 10 رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال تا با دریافت سریع پاسخ از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند. 223 واحد تولیدی زیر پوشش اداره استاندارد در استان ایلام وجود دارد که 152 واحد آن فعال است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • انتصاب سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم