Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این اطلاعیه آمده است که به تازگی افراد سودجو با طراحی صفحات‌ جعلی اینترنتی در قالب صدور سریع ویزای اربعین به سرقت اطلاعات بانکی و کلاهبرداری از متقاضیان اقدام کرده اند.

به زائران عتبات عالیات از کپی کردن یا رفتن به لینک‌هایی که در سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود خودداری کرده و کاربران به ایمیلهای نامشخص و یا پیامهایی که تحت عنوان ثبت‌نام اربعین‌حسینی در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند، پاسخ ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4737605

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل

مدیرکل ارتباطات استان اردبیل از اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات تا پایان شهریورماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، شهریار سرداری با اشاره به راه اندازی و ارتقا ۷ سایت ارتباطی روستایی در یک ماهه سال جاری، اظهار کرد: تاکنون از تعداد ۳۵۹ سایت ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،۱۴۲ سایت با تکنولوژی 4G راه اندازی شده که در مجموع تعداد ۲۹۰ روستا را تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

وی افزود: امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۳ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات به پیوندند.

سرداری با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه جی نف توسط اداره کل پست با همکاری شهرداری‌ها، گفت: اجرایی شدن پروژه جی‌نف (‌GNAF‌) از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه می‌تواند جهش بزرگی در نحوه خدمات دولت و هوشمندسازی ایجاد کند.

مدیرکل ارتباطات استان اردبیل افزود: با توجه به حذف دکل ارتباطی موجود در نزدیکی پل بسیج که به دلیل عملیات عمرانی صورت پذیرفته است، در تلاش هستیم تا با شناسایی موقعیت مکانی مناسب و جایگزینی آن، خدمات ارتباطی و پوشش مطلوب اینترنت را برای مردم فراهم کنیم.

سرداری اظهار داشت: برقراری امنیت دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت ارتباطات در استان اردبیل و جلوگیری از هر گونه نفوذ امنیتی به زیرساخت‌های فیزیکی، شبکه داخلی و اینترنتی امر بسیار خطیری است که باید بیشتر از هر زمان دیگری به آن توجه شود و برای برقراری امینت می‌بایست، تمامی کارکنان از آگاهی‌ها و آموزش‌های لازم در این خصوص بهره مند شوند.

وی گفت: جهت پایداری شبکه ارتباطی استان، اقدامات لازم برای تأمین سوخت مخازن ایستگاه‌های ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه اردبیل انجام شده است.

کد خبر 746683

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد