Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:13:35 GMT

پیام رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم «فردا»

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۲۴۹۳

پیام رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم «فردا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «فردا»، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در پیامی به پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» از کوششی نوشت که می‌تواند معرف تلاش فیلمسازان نوآور در عرصه ساخت آثار فناوری و صنعتی باشد.

متن کامل پیام حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی به این شرح است:

«بازتاب هنرمندانه توانمندی‌ها و رویش‌های گوناگون ایران اسلامی با وجود پشتوانه‌های فرهنگی و تمدنی آن، مستلزم نگاه حمایتی به حرکت‌های خلاقانه و نوآورانه فرهنگ‌ساز و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر، هر تلاش صادقانه‌ای که منجر به تقویت روحیه خودباوری و هم‌افزایی ظرفیت‌های پراکنده موجود در کشور شود، شایسته تقدیر است.

جشنواره «فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا» به عنوان یک جشنواره موضوعی و تخصصی، کوششی است برای شناسایی و معرفی هنرمندان و فیلمسازان جوان، خلاق و نوآور و رقابت آثاری که روایتگر فن‌آوری و صنعت ایرانی هستند.

بدیهی است چشم‌انداز این رویداد اولا تمرکز بر تولید و حضور جوانان سینماگر و علاقمند به سینما را مدنظر دارد و ثانیا منجر به توجه عمیق‌تر به پیوند میان صنعت و سینما و نمایشی عملی از همراهی موثر آنان در راستای کمک به پیشرفت ایران عزیز و رونق تولید ملی می‌شود.

ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های جهاد دانشگاهی و دست اندرکاران برگزاری این رویداد سینمایی، تعالی این جشنواره جوان را آرزومندم».

حسین انتظامی

رییس سازمان سینمایی»

کد خبر 4737608 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین انتظامی سازمان سینمایی جشنواره فیلم فردا تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر خانه هنرمندان ایران عکاسی سریال ایرانی سازمان سینمایی موسیقی ایرانی تئاتر شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه سه سیما موزه سینما انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، امروز_پنجشنبه سی ام فرودین_ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضورمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، واحد صنعتی بزرگ فروسلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

روند احداث کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان با همت مسئولان پر تلاش شهرستان و مدیران این مجموعه در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هم اکنون تا اینجا در ۲ فاز این مجموعه صنعتی ۴۳۰ نیرو مشغول به کار هستند.

وجود پست ۶۳ به ۲۰ برق با ۵۸ درصد مگاوات مصرف برق از امتیازات این کارخانه محسوب می‌شود.

کد خبر 745829

دیگر خبرها

  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند