Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:31:55 GMT

رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۲۵۳۹

رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

همزمان با سومین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» صبح امروز شنبه (13 مهر) در سومین روز از هفته ناجا در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته ناجا گفت: هفته ناجا فرصتی برای تبیین فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در نیروی انتظامی در بخش های مختلف پرداخت و گفت: پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا اولویت ناجای استان در راستای رونق تولید داخلی است.

 

وی با اشاره به شعار رونق تولید از سوی رهبر انقلاب بیان کرد: تکیه بر توان داخلی و رونق تولید سبب بالندگی و شکوفایی هر چه بهتر ایران اسلامی می شود.

 

این مقام مسئول در ادامه به میزان کشفیات قاچاق کالا در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: این مهم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش یافته و میزان توقیف خودروهای قاچاقچیان کالا نیز در این مدت ۲۹ درصد رشد دارد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی همچنین به جرایم سایبری اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد از جرایم کشور و استان مرکزی در عرصه مجازی و سایبری رخ می‌دهد و این جرایم در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان ۱۱۳ درصد افزایش داشته است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی همچنین به اجرای طرح های مختلف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: میزان سرقت در نیمه نخست امسال ۴۸ درصد افزایش داشته که با افزایش فعالیت های پلیس و اجرای طرح‌های مختلف این مهم در ۲ ماه اخیر به ۲۵ درصد رسیده است.

 

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه توسعه فناوری، توانمندسازی، مدیریت هزینه، افزایش اثربخشی و اعتماد عمومی مهمترین برنامه های نیروی انتظامی استان مرکزی است، اضافه کرد: اجرای طرح پلیس هوشمند، جامعه محوری و افزایش مشارکت مردمی بر پایه آموزش و پژوهش از برنامه هایی است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: امیداوریم همواره شاهد حضور و مشارکت هر چه بیشتر مردم در فعالیت ها و ماموریت های نیروی انتظامی باشیم چرا که همدلی و همارهی مردم با پلیس سبب موفقیت هر چه بیشتر ماموریت های پلیس می شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار مرکزی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد.

 

در این مراسم که از ساعات اولیه صبح امروز  برگزار شد یگان‌هایی از نیروی انتظامی، سپاه روح‌الله استان مرکزی و سپاه ناحیه اراک و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و شرکت کنندگان در این مراسم با عبور از مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی به امام و شهدا ادای احترام کردند  و توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی هفته نیروی انتظامی روزنامه موکب اربعین کانون های مساجد هفته نیروی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند