Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مرادبخش اسدالهی اظهار داشت:یک صیاد جوان در آب‌های دریای عمان غرق و جسد وی در یک مایلی ساحل با تلاش ۲۵ ساعته تیم‌های جستجو و نجات این شهرستان پیدا شد.

او افزود: این صیاد در محدوده دماغه شرقی منطقه سوم نیروی دریایی نبوت درحین برگشت از صــید ماهی گرفتار طوفان ناگهانی و شدت وزش باد شد و در یک مایلی ساحل بندر کنارک غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله نیرو‌های جمعیت هلال احمر، تیم امداد و نجات پایگاه ساحلی جمعیت کنارک و چابهار با تجهیزات ست غواصی، قایق نجات، به همراه شناور نجات دریایی MRCC بندر و نیرو‌های مردمی در سواحل شهرستان در منطقه حاضر و عملیات جستجو را آغاز کردند.

او  افزود: جسد این جوان پس از ۲۵ ساعت تجسس و عملیات جستجو در ساحل شرقی دماغه نیروی دریایی کنارک کشف و پس از گزارش به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با یک دستگاه آمبولانس به پزشکی قانونی چابهار منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کنارک گفت: یک تیم موتور سوار، ۲ دستگاه خودرو امدادی و ۱۶ امدادگر و یک تیم غواصی در دریا و نقاط حادثــه‌خیز ۱۵ کیلومتری سواحل شهرستان به جستجو پرداختند.

او  ادامه داد: این جوان ۱۶ ساله به همراه سه صـیاد دیگر با ۲ فروند قایق صیادی خود به سمت سواحل دریای بندر کنارک درحال برگشت از صید بودند که ناگــهان به علت آشفتگی شدید جوّی و اختلال شدید فشارباد هر ۲ قایق واژگون شده و سه نفر آنان بعد از گذشت یک‌ونیم ساعت توسط قایق‌های عبوری نجات پیدا کردند و از یافتن نفر دیگر ناکام ماندند.

او  بیان کرد: پایگاه ساحلی جمعیت هلال احمر کنارک به صورت شبانه روز در حال فعالیت است و علاوه بر نظارت ساحل و هشدار به گردشگران به حادثه دیدگان احتمالی خدمات رسانی می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خدمات رسانی خودرو رئیس جمعیت هلال احمر عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !