Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار جدول تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۸ در سایت سنجش پزشکی اظهار کرد: با مجوز وزیر بهداشت تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۸ از فردا یکشنبه ۱۴ مهر آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند با توجه به جدول ظرفیتی که در ذیل خبر قرار گرفته است، تا روز سه‌شنبه ۱۶ مهر نسبت به انتخاب رشته در سایت سنجش پزشکی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت پذیرش در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی

حیدرزاده با اشاره به ظرفیت پذیرش در دوره  تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد پزشکی اظهار کرد: ۴۱۹ نفر در مجموع ظرفیت در ۶۸ رشته دکتری تخصصی (Ph.D) و یک هزار و ۱۳۳ نفر در ۷۹ رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی پذیرش می‌شوند.

 پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید

او با بیان اینکه پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت موجب لغو پذیرش در مرحله اول می‌شود، گفت: دانشگاه رشته محل پذیرفته شده در مرحله اول باید شرایط انتقال به دانشگاه پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت را برای داوطلبان امکانپذیر کند و مخالفتی با جابجایی داوطلب صورت نگیرد.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۸

رئیس سنجش آموزش پزشکی با شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۸ اظهار کرد:  پذیرفته شدگان یا داوطلبان مردودی در کارشناسی ارشد پزشکی می‌توانند اقدام به تکمیل ظرفیت کنند و داوطلبان دکتری پزشکی دارای نمره مصاحبه می‌توانند در دوره تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

حیدرزاده تاکید کرد: بر طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی انتقال تغییر رشته و جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است.

حیدرزاده با اشاره به زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی بیان کرد: نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پزشک ۱۸ آبان ماه  و نتایج دکتری پزشکی هفته دوم آبان ماه در سایت سنجش پزشکی اعلام می‌شود.

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پزشکی ۹۸  

دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری پزشکی ۹۸

انتهای پیام/

جدول رشته محل‌های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت سنجش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خادم عرفان ظهر سه شنبه اظهار کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین المللی با پذیرش دانشجوی بین المللی در مقطع دکترای تخصصی پژوهشی پزشکی مولکولی در دانشگاه موافقت کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس دانشگاه نسبت به پذیرش چهار دانشجوی بین المللی برای این رشته اقدام کرده است.

سه هزار و ۲۸۰ دانشجو در ۴۳ رشته و هشت مقطع تحصیلی در پنج دانشکده دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6079928

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت