Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد دهاقان، مراسم استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با حضور دانشجویان، هیئت رئیسه و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان در محل سالن شهید بشارت این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، سیدحسن حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خطاب به دانشجویان گفت: «محیطی که در آن هستیم، محیطی علمی، تحقیقاتی و فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی، وظیفه اصلی دانشجو در محیط دانشگاه، آموزش و کسب علم و دانش است؛ اما در کنار کسب دانش به کسب مهارت‌های زندگی، مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های تحقیقاتی نیز باید توجه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خاطرنشان کرد: «دانشجو باید مسیر حرکت خود را برای رسیدن به هدف مشخص کند؛ چراکه برای رسیدن به موفقیت، نیازمند به وجود هدف هستیم و برای نیل به هدف باید مسیر حرکت را به‌خوبی بشناسیم و با پشتکار و خلاقیت به اهداف خود برسیم.»

حجازی یادآور شد: «چگونگی حرکت در مسیر، نوع پشتکار و نوع خلاقیت برای دسترسی به اهداف بسیار مهم است؛ چراکه دانش، مهارت، پشتکار و خلاقیت، چهار عنصری هستند که می‌توانند باعث موفقیت صد‌درصد یک دانش‌آموخته باشد.»

انتهای پیام/

240 / 167 واحد دهاقان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان سیدحسن حجازی دانشجویان جدیدالورود

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد دهاقان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دانشجویان جدیدالورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز