Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:20:52 GMT

اوتامندی: هر بازی برای سیتی یک فینال است

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۳۱۳۵

اوتامندی: هر بازی برای سیتی یک فینال است

نیکولاس اوتامندی معتقد است که هر بازی حکم فینال را دارد و اینکه مصدومیت های متوالی کار را در این فصل برای منچسترسیتی دشوار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حال حاضر با 16 امتیاز در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها در همین ابتدای فصل پنج امتیاز نسبت به لیورپول صدر جدولی کم تر دادند. مصدومیت های پیاپی نیز کار را طی هفته های اخیر برای یاران پپ گواردیولا دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


 نیکولاس اوتامندی،مدافع آرژانتینی و31 ساله منچستر سیتی، در مصاحبه ای پیرامون وضعیت این تیم صحبت کرد و گفت:" ما تا به اینجا خوب کار کرده ایم. سیتی باید در هر دیدار طوری بازی کند که گویی آن مسابقه یک فینال بزرگ است. ما همیشه برای گرفتن امتیازات تمام تلاش خود را می کنیم. هر فصل با فصل قبل به طور کلی متفاوت است اما به نظر من سیتی تا به اینجا بسیار خوب ظاهر شده است. ما همواره در تمرینات سعی می کنیم تا نواقص خود را برطرف کنیم اما مصدومیت ها مشکلی بزرگ بر سر راه ما بوده اند و کار را برایمان سخت کرده اند. 
ما به دنبال پیروزی در بازی یکشنبه مقابل ولورهمپتون خواهیم بود تا به روند مثبت خود ادامه دهیم."

نیکولاس اوتامندی منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نیکولاس ک. فردی که در کنسولگری ایران در پاریس تهدید به انفجار کرده بود امروز از سوی دادگاه پاریس به علت اعمال خشونت آمیز و تهدید به مرگ به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم شد.
نیکولاس ک ۶۱ ساله یک تبعه ایرانی فرانسوی است که روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با بستن جلیقه انفجاری تقلبی وارد کنسولگری ایران در منطقه ۱۶ پاریس شد.
او پیش از این و در سال گذشته نیز تلاش به سوزاندن ساختمان کنسولگری ایران در پاریس کرده بود که ناموفق بود و از سوی دادگاه پاریس به دو سال منع ورود به منطقه ۱۶ و کنسولگری ایران شده بود.
دادگاه پاریس به عنوان یک حکم تکمیلی این فرد را ملزم به مراقبت و ممنوعیت حمل سلاح از سوی پلیس و ممنوعیت تردد در منطقه ۱۶ پاریس (محل سفارت و کنسولگری ایران) محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند