Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدایوب فیض‌پور، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مراسم نمادین هفته پیوند اولیا و مربیان همزمان با سراسر کشور، روز چهارشنبه 24 مهر ماه راس ساعت 9 صبح با حضور مسئولان شهرستان، معلمان، کادر اجرایی مدارس، دانش آموزان و اعضای انجمن اولیاء و مربیان در کلیه مدارس استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان بستری مناسب برای مشارکت خانواده در پیشرفت و تعالی نظام تعلیم و تربیت است، افزود: هفته بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان بهترین فرصت برای بیان و اهمیت و جایگاه انجمن اولیا و مربیان مدارس در شکوفایی استعدادها، توانایی‌ها و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان و پیشرفت تحصیلی آنان است.
فیض‌پور با اشاره به ویژه برنامه‌های این هفته جهت اجرا در سطح مدارس و ادارات استان، اعلام کرد: تشکیل جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان به منظور برنامه ریزی و نظارت بر برنامه‌های هفته پیوند و برگزاری ویژه برنامه در مراسم آغازین و سخنرانی معلمان به منظور توجیه دانش‌آموزان برای ترغیب اولیای خود جهت حضور فعال تر در برنامه‌های انجمن مدرسه از مهم ترین برنامه‌های این هفته است.
وی حضور رئیس آموزش و پرورش در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز در خصوص اهمیت مشارکت و همکاری خانه و مدرسه، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری مسابقه مقاله نویسی در رابطه با « حقوق و وظایف متقابل خانواده و مدرسه» و تبیین راهکارهای تحقق شعار سال 98 «مشارکت در مدرسه حق والدین است» در خانواده و مدرسه با همکاری اولیا و مربیان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته اولیا و مربیان برشمرد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان با اشاره به اهداف و برنامه‌های هفته پیوند، یادآور شد: آشنا کردن والدین دانش‌آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به ویژه آیین‌نامه انجمن اولیا و مربیان، یافتن بهترین راه کارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، ایجاد حساسیت در اولیا و مربیان نسبت به اهمیت تربیت و معرفت دینی دانش‌آموزان، ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت جویی در اولیای دانش‌آموزان، تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت و فراهم کردن امکان بهره‌گیری مناسب از تخصص‌ها و مهارت‌های اولیای دانش‌آموزان از مهم ترین اهداف انجمن اولیا و مربیان است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود