Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@09:31:15 GMT

دربی امیدهای پایتخت هم برگزار شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۳۴۹۷

دربی امیدهای پایتخت هم برگزار شد +عکس

دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید اسماعیلی برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با گل  دقیقه 27 حسینی به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسیده بود. با شروع نیمه دوم امیدهای استقلال شروع خوبی داشتند و ابتدا بازیکنان پرسپولیس توپ را قبل از ورود به دروازه از روی خط برگرداندند و لحظاتی بعد ضربه سر بازیکنان استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حملات استقلال برای جبران گل خورده جواب داد و با اعلام پنالتی به سود این تیم، محمد داوری دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی به تساوی برسد و در نهایت بازی با این نتیجه به پایان رسید.

با این تساوی استقلال با 31 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی امید‌ها باقی ماند و پرسپولیس با 18 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

حواشی این دیدار را در زیر بخوانید:

*بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی به احترام مرحوم جعفر کاشانی یک دقیقه سکوت کردند.

*هنگامی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد تماشاگران معتقد بودند این پنالتی مثل پنالتی دربی‌های بزرگسالان طی سال‌های اخیر گل نمی شود اما داوری این طلسم را شکست. سال گذشته اسماعیلی و امسال کریمی پنالتی‌های استقلال را در دربی بزرگسالان خراب کردند.

*محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل سرخپوشان شخصا برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

*پیش از شروع مسابقه کادر فنی دو تیم با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

* اصغر حاجیلو رئیس آکادمی باشگاه استقلال این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.رضا آذری و زکریا مرادی دو بازیکن حال حاضر استقلال که سابقه حضور در امیدهای استقلال را دارند نیز تماشاگر این مسابقه از نزدیک شدند.

* حدود هزار نفر از طرفداران دو تیم از این دیدار دیدن کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو تحولات عراق تحولات یمن دربی امیدها استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم

به گزارش "ورزش سه"، بازی مقابل نفت آبادان می‌توانست یک خاطره تلخ برای آسو رستم شکل دهد اما او در ثانیه‌های پایانی موفق شد شرایط را کاملا به سود تیمش کند.

مهاجم ازبکستانی که یکی از خریدهای ویژه و تاثیرگذار استقلال خوزستان در پنجره زمستانی بوده، در این بازی یک موقعیت ایده آل داشت که با بدشانسی توپش با برخورد به تیرک دروازه راهی به گل نداشت. او اما در موقعیت گل حریف و در شرایطی که به دنبال دفع توپ بود، مرتکب خطا شد تا طالب ریکانی گل تساوی طلایی پوشان را به نام خود کند.

این تساوی می‌توانست شرایط را علیه استقلال خوزستان که به دنبال دستیابی به امتیاز بقا است، کند اما در نهایت این آسو رستم بود که در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شد از یک موقعیت ویژه برای تیمش زننده گل دوم باشد تا آبی‌ها با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول تثبیت کرده و چشم به ادامه مسیر داشته باشند.

مهاجم ازبکستانی که در مسیر تقویت آبی‌ها در پنجره زمستانی جذب شده، یکی از ستاره‌های استقلال خوزستان است که سیروس پورموسوی به موفقیت او در مسیر کسب نتیجه و دستیابی به امتیازات بقا امیدواری زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد
  • عکس| هوچی‌گری‌های استقلال نشانه حقارت و ترس از پرسپولیس است!
  • فوری: شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • علیرضا اشرف: هوچی‌گری‌های استقلال نشانه حقارت و ترس از پرسپولیس است! + عکس
  • پیشتازی آبی‌ها در دربی بیانیه‌نویسی؛ استقلال ۲- پرسپولیس یک