Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدار امید‌های استقلال و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید اسماعیلی در شرایطی برگزار شد که در پایان این مسابقه به سود

نیمه اول این دیدار با گل دقیقه 27 حسینی به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسیده بود. با شروع نیمه دوم امیدهای استقلال شروع خوبی داشتند و ابتدا بازیکنان پرسپولیس توپ را قبل از ورود به دروازه از روی خط برگرداندند و لحظاتی بعد ضربه سر بازیکنان استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حملات استقلال برای جبران گل خورده جواب داد و با اعلام پنالتی به سود این تیم، محمد داوری دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی به تساوی برسد و در نهایت بازی با این نتیجه به پایان رسید.

با این تساوی استقلال با 31 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی امید‌ها باقی ماند و پرسپولیس با 18 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

حواشی این دیدار را در زیر بخوانید:

*بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی به احترام مرحوم جعفر کاشانی یک دقیقه سکوت کردند.

*هنگامی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد تماشاگران معتقد بودند این پنالتی مثل پنالتی دربی‌های بزرگسالان طی سال‌های اخیر گل نمی شود اما داوری این طلسم را شکست. سال گذشته اسماعیلی و امسال کریمی پنالتی‌های استقلال را در دربی بزرگسالان خراب کردند.

*محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل سرخپوشان شخصا برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

*پیش از شروع مسابقه کادر فنی دو تیم با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

* اصغر حاجیلو رئیس آکادمی باشگاه استقلال این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.رضا آذری و زکریا مرادی دو بازیکن حال حاضر استقلال که سابقه حضور در امیدهای استقلال را دارند نیز تماشاگر این مسابقه از نزدیک شدند.

* حدود هزار نفر از طرفداران دو تیم از این دیدار دیدن کردند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

قلعه نویی با برد در عشق‌آباد، به دنبال طلسم شکنی است زیرا تیم ملی فوتبال ایران تاکنون نتوانسته در خاک ترکمنستان برابر این تیم به برتری دست پیدا کند و چهار برد یوزها در برابر رقیب در ورزشگاه آزادی به دست آمده است. حاصل سه رویارویی ایران و ترکمنستان در خاک حریف ۲ برد برای سبزپوشان و یک تساوی بوده است.

از آخرین تقابل ایران با ترکمنستان در خاک این کشور در حدود یک دهه می گذرد. مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی بودند که از ابتدا در آن بازی به میدان رفتند. سردار آزمون نیز در ترکیب آن تیم حضور داشت و تک گل ایران را به ثمر رساند. دیدار آن سال شاگردان کی‌روش با ترکمن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • استقلال رکورد تاریخ لیگ‌برتر را شکست