Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد جمکران همچون هرهفته برنامه‌های ویژه‌ای را با رویکرد بصیرت و معرفت‌افزایی برای زائران و نمازگزاران این مکان عبادی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مسجد مقدس جمکران همچون هرهفته در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه برنامه‌های ویژه‌ای را با رویکرد بصیرت افزایی و معرفت زایی برگزار می‌کند.

 

براساس این گزارش، برنامه‌های این مسجد در این هفته از روز سه‌شنبه ۱۶ مهرماه با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و در ادامه در مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ حجت‌الاسلام خلج به سخنرانی خواهد پرداخت و دعا نیز توسط مجتبی رمضانی قرائت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسجد جمکران در روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه برنامه‌های خود را با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸ آغاز می‌کند و برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» از ساعت ۲۰:۱۵ با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام محمدپور برگزار می‌شود.

 

پایان بخش برنامه‌های این هفته مسجد جمکران در روز جمعه ۱۹ مهرماه است که قرائت دعای عهد از ساعت ۵:۱۵ آغاز می‌شود و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۵:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام لاجوردی و قرائت دعا توسط اسلام میرزایی برگزار خواهد شد. در نهایت نیز در عصر جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ زیارت شریف آل یاسین قرائت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی هفته نیروی انتظامی اصفهان موکب اربعین اقتصاد مقاومتی جمکران قم مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟