Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروف می گوید که به احتمال فراوان تیم ملی والیبال ایران با ترکیب دیدار مقابل استرالیا به مصاف برزیل می رود.

طرفداری- سعید معروف پس از پیروزی 3 بر 1 تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا درمورد این مسابقه اظهار داشت:

هر دو تیم خیلی خوب یکدیگر را می‌شناختند، چراکه در ماه‌های اخیر 3-4 بار با هم بازی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم امروز ما عالی بودیم و دریافت کننده‌های ما خیلی خوب ظاهر شدند. این به ما کمک کرد تا سه ست را به سود خود رقم بزنیم و در نهایت پیروز شویم.

وی درمورد بازی فردای ایران مقابل برزیل، خاطرنشان کرد:

به عقیده من در دو بازی گذشته شرایط خوبی داشتیم. ما مسابقات را بد شروع کردیم، اما حالا شرایط تغییر کرده و بهتر شده‌ایم. ما باید مقابل برزیل، بهترین تیم جهان بازی کنیم. توجهی به نتیجه نداریم و فقط برای لذت بردن از والیبال به مصاف برزیل می‌رویم.

به نقل از فارس، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درمورد غیبتش در دو بازی گذشته ایران، گفت:

ما بازیکنان خوبی در ترکیب خود داریم. در هر پست بازیکنان جوانی داریم و استراتژی ما استفاده از آنها بود. ما نمی‌دانیم که فردا و بازی‌های بعدی چه نفراتی بازی خواهند کرد، اما فکر می‌کنم پاسور دوم ما (جواد کریمی) خیلی خوب بازی می‌کند. او تمرکز کافی در بازی دارد. او دو بازی در ترکیب قرار گرفته و در هر دو بازی ایران برنده شده است. من نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم با همین سیستم ادامه دهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید با وجود پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، شاگردان او نیمه اول خوبی را سپری نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: به تیم خوب و محترم آلومینیوم و دوست عزیزم آقای  حسینی خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم در تیم ذوب‌آهن هم خدا قوت می‌گویم. در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد. آنها کنترل بازی و گردش توپ بهتری نسبت به ما داشتند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا