Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:17:34 GMT

لیگ یک/ ادامه پیشروی نصرتی به سوی لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۴۲۲۳

لیگ یک/ ادامه پیشروی نصرتی به سوی لیگ برتر

تیم فوتبال گل ریحان با پیروزی برابر ملوان به صدر جدول رده بندی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل ریحان یک بازی بعد از شکست برابر استقلال در جام حذفی برابر ملوان بحران زده قرار گرفت و با گل دقیقه 37 علیرضا ارجمندنیا موفق شد حریف بحران زده خود را شکست بدهد تا همچنان این تیم به قدرتنمایی خود در لیگ یک ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل ریحان که تا کنون شکستی را در لیگ یک تجربه نکرده است با پیروزی امروز برابر ملوان و در شرایطی که هنوز بازی خوشه طلایی برابر ملوان به پایان نرسیده است با 15 امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به بادران در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

با این شرایط به نظر می رسد گل ریحان با توجه به سرمایه انسانی که در اختیار دارد یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

گل ریحان البرز ملوان بندرانزلی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز ملوان بندرانزلی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس این هفته در یک جلسه مهم دور هم جمع می‌شوند تا درباره یک قانون بحث برانگیز تصمیم گیری کنند.

سایت اتلتیک خبر داده اکثر باشگاه‌های لیگ برتری می‌خواهند قانونی را وضع کنند که سقف خرید باشگاه‌ها را محدود کند. این قانون که قرار است آن را "سقف دستمزد" بنامند، روز دوشنبه مورد بحث قرار می‌گیرد.

بر اساس این مفهوم، سقف دستمزد عملاً مقدار هزینه‌ای را که هر باشگاهی می‌تواند در تیمش سرمایه‌گذاری کند، محدود می‌کند و آن را به چند برابر آنچه کم‌درآمدترین باشگاه از حق پخش و معاملات تجاری لیگ دریافت می‌کند، کاهش می‌دهد.

اگر این قانون مطابق جدول فصل گذشته از ابتدای فصل جاری اعمال می‌شد، حداکثر هزینه قانونی حدود 550 میلیون یورو بود، یعنی پنج برابر حدود 110 میلیون یورویی که ساوتهمپتون قعرنشین با درآمد متمرکز به دست آورد.

بدین ترتیب جای تعجب وجود ندارد که این ایده در میان باشگاه‌هایی که کمتر از باشگاه‌های بالانشین جدول درآمد کسب می‌کنند، محبوب باشد. باشگاه‌های میان و حتی پایین جدولی این قانون را راهی برای جلوگیری از ولخرجی باشگاه‌های بزرگ می‌دانند. بدون این قانون، آن‌ها نگران هستند که تعادل رقابتی بین باشگاه‌های لیگ برتر بیشتر از قبل از بین برود.

منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی با این قانون مخالف هستند و اعتقاد دارند که این طرح، قانون رسمی بریتانیا را نقض خواهد کرد. در شرایط کنونی چلسی این مرز را رد کرده است و سیتی هم فاصله چندانی با عبور از آن ندارد.

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید