Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) با شکست آلومینیوم اراک و تساوی خوش طلایی ساوه پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، در یکی از دیدارهای این هفته تیم آلومینیوم اراک در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک میزبان نیروی زمینی تهران بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را به حریف انتهای جدولی خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم اراک که برای باقی ماندن در کورس صدرنشینان نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داشت، بازی را خیلی ضعیف آغاز کرد و در دقیقه ۱۸ توسط عارف رستمی دروازه خود را باز شده دید و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نیروی زمینی به پایان رسید.

در نیمه دوم برخلاف روند بازی، تیم نیروی زمینی توسط علی خدادادی در دقیقه ۶۰ اختلاف را به دو گل رساند تا شاگردان محمود فکری در آستانه اولین شکست خود در لیگ آزادگان قرار بگیرند.

در ادامه حملات تیم آلومینیوم برای جبران گل های خورده بر روی دروازه حریف ادامه داشت. این تیم در دقیقه ۷۵ توسط پیمان میری از روی نقطه پنالتی تک گل خود را وارد دروازه حریف کرد اما حملات این تیم تا پایان بازی نتیجه بخش نبود و نیروی زمینی در کمال شگفتی به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یافت.

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم صدر جدولی خوش طلایی ساوه در کرمان میهمان مس این شهر بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با نتایج به دست آمده در هفته هفتم، تیم بادران به همراه خوشه طلایی در صدر جدول لیگ آزادگان قرار گرفتند و آلومینیوم با ۱۲ امتیاز به رتبه هفتم سقوط کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ آزادگان استانی ورزشی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا روبه‌روی بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد تا خطر سقوط در هفته‌های پایانی بیش از پیش آنها را تهدید کند. 

در حالی که این تیم تنها با دو گل از حریف عقب بود، در عرض 13 دقیقه در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا از هم بپاشد و دیگر فرصتی برای جبران این نتیجه و بازگشت به بازی پیدا نکند و تنها یک گل در دقیقه 90 به ثمر رساند که به کمک آنها نیامد. 

بلیتسا بین دو نیمه تصمیم گرفت از دفاع چهار نفره استفاده کند که نتیجه نداد اما پس از سوت پایان بازی تلاش کرد از تیمش دفاع کند و به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواستیم فشار بیشتری روی آنها بگذاریم. 10 دقیقه بسیار بد را سپری کردیم که در آن دو گل دریافت کردیم و مقصر این اتفاق من هستم. 

شرایط در بازی بد و اشتباه پیش رفت که به‌خاطر اشتباهی بود که من مرتکب شدم. این تیم نباید به‌خاطر این باخت احساس گناه داشته باشد. ما از این شکست درس خواهیم گرفت و پیش خواهیم رفت. 

در این بازی از نظر تاکتیکی منظم و خطرناک ظاهر شدیم و اولین فرصت‌ها برای این که از حریف پیش بیفتیم برای ما بود. اگر عملکردی که در نیمه اول در چهار بازی گذشته داشتیم را به اجرا بگذاریم، در لیگ خواهیم ماند و تردیدی در این باره وجود ندارد.»

کوین فولاند هم درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: «ما در نیمه دوم کاملا از هم پاشیدیم. این اتفاق نباید برای ما رخ دهد. حق‌مان بود که ببازیم. عملکرد خوبی در خط حمله نداشتیم و در دفاع عمقی نشستیم. این چیزی است که تیمی مانند بایرن از آن استفاده می‌کند. حالا چند بازی مهم داریم و باید کاری انجام دهیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!