Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گفت: با شکست دادن آلومینیوم اراک شخصیت از دست رفته خود را در لیگ آزادگان به دست آوردیم.

به گزارش ایسنا، امید روانخواه پس از برتری ارزشمند تیمش در هفته هفتم لیگ آزادگان در جمع خبرنگاران در اراک افزود: خیلی ها قبل از این بازی تیم ما را شکست خورده می دانستند، اما جوانان ما با ارائه یک بازی خوب نشان دادند که جایگاه فعلی در شأن تیم نیروی زمینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم آلومینیوم اراک از تیم های خوب و مدعی لیگ امسال است و مطمئنا با این پیروزی شخصیت از دست رفته تیم ما در شش هفته ابتدایی بازگردانده شد و این پیروزی در ادامه لیگ کمک بزرگی به ما می کند.

روانخواه ادامه داد: اگر در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی دقت بیشتری داشتیم، می توانستیم بازی را در همان دقایق ابتدایی تمام کنیم.

روانخواه هدف تیمش را باقی ماندن در لیگ آزادگان عنوان کرد و گفت: متاسفانه شش بازیکن اصلی خود را در ابتدای فصل از دست دادیم ولی علیرغم این مسئله تلاش می کنم امسال نتایج خوبی در لیگ یک کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین اخبار صداپیشه شخصیت «سایه» در مجموعه آثار «سونیک» مشخص شد و قرار است کیانو ریوز ستاره محبوب هالیوود و بازیگر آثاری همچون «ماتریکس» و «جان ویک» در قسمت فیلم «سونیک» (Sonic ۳) برای این شخصیت صداپیشگی کند.

طبق اخبار رسانه‌ها ریوز در این قسمت از سونیک صداپیشگی شخصیت «شدو خارپشت» را بر عهده دارد. شخصیتی که درواقع ظاهری تقریبا مشابه سونیک دارد و تفاوت اصلی او با سونیک رنگ اوست که مشکی است و به نوعی یک ضد قهرمان محسوب می‌شود.

شخصیت سایه برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ و در بازی «Sonic Adventure ۲» معرفی شد. استقبال از این شخصیت در بین دوستداران بازی سونیک به حدی بود که در سال ۲۰۰۵ بازی اختصاصی و مستقل او نیز به بازار عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت.

کیانو ریوز و جیم کری شروران محبوب سونیک

یکی از نکات جالب توجه مجموعه فیلم‌های جوکر استفاده از چهره‌های سرشناس برای بازی و صداپیشگی در این مجموعه است و حالا با اضافه شدن کیانو ریوز می‌توان گفت که این ستاره به بن شوارتز (در نقش سونیک)، ادریس آلبا (در نقش بند انگشتی) و جیم کری (در نقش دکتر روباتنیک شرور) پیوسته که همین سه نفر ترکیب برنده‌ای را حداقل روی کاغذ ترسیم می‌کند.

البته استودیو پارامونت پیکچرز به عنوان سازنده اصلی مجموعه فیلم‌های سونیک هنوز به طور رسمی نسبت به حضور ریوز واکنش نشان نداده است، اما باتوجه به موج خبری ایجاد شده به نظر می‌رسد باید حضور کیانو ریوز در قسمت سوم سونیک را قطعی دانست.

اما طبق آخرین اطلاعات رسمی پارامونت پیکچرز جف فاولر که سرپرستی دو فیلم اول «سونیک» را برعهده داشت، به عنوان کارگردان در آخرین دنباله آن بازمی‌گردد. نیل اچ. موریتز، توبی اشر، تورو ناکاهارا و هیتوشی اوکونو «سونیک ۳» را تولید خواهند کرد که در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینما‌ها اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد