Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایگور چژان رکابزن قراقستانی در پایان مرحله چهارم سی و چهارمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان زودتر از رقبایش از خط پایان عبور کرده و فاتح این مرحله شد.

به گزارش ایسنا، در این مرحله که در مسیر ۱۹۸ کیلومتری تبریز به سرعین و با حضور ۷۲ رکابزن برگزار شد، ساوا نوویکوف از روسیه و ایستانیسکو باشلو از بیلو روس به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیراهن قرمز و سفید (کوهستان) این مرحله به حمید پورهاشمی از تیم ملی ایران،  پیراهن سبز امتیازی به محمد گنج خانلو از سپاهان و پیراهن سفید رکابزن زیر ۲۵ سال به ساوا نوویکوف از روسیه رسید.

پیراهن طلایی این مرحله نیز به ساوا نوویکوف تعلق گرفت.

سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان از دهم تا چهاردهم مهرماه در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.   

مرحله پنجم و پایانی این تور دوچرخه‌سواری فردا یکشنبه از سرعین به سمت تبریز برگزار خواهد شد.

نخستین دوره این رقابت‌ها در سال ۱۳۶۵ در سطح ملی و با حضور تیم‌های ایرانی برگزار شد.

انتهای پیام

عکس: سیمادرازی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان استانی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۵:۳۴ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳؛ در محور اشنویه - ارومیه روستای گلماوران شاخ به شاخ شدن یک دستگاه ۲۰۶ با پراید ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات عین الروم اشنویه بلافاصله به محل احداثه اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین به مرکز درمانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه