Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:55:49 GMT

یک مصدوم جدید روی دست زیدان و رئال

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۲۱۶

یک مصدوم جدید روی دست زیدان و رئال

تونی کروس در نیمه اول بازی با گرانادا مصدوم شد و جای خود را به لوکا مودریچ داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعت 17.30 در برنابئو به مصاف گرانادا رفته و تا دقیقه 75 با نتیجه 3-1 پیش است. 

در جریان نیمه اول این بازی بود که تونی کروس دقیقه 33 از ناحیه ساق پای چپ دچار مصدومیت شد و زیدان ترجیح داد او را از زمین بیرون بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره آلمانی در این فصل در 99 درصد دقایق برای رئال به میدان رفته بود و تنها برابر ویارئال بود که دقیقه 82 تعویض شد.

او که به تیم ملی آلمان برای دو بازی پیش روی این تیم برابر استونی و آرژانتین دعوت شده، احتمالا غایب بزرگ ژرمن ها خواهد بود.

 

 

رئال مادرید تونی کروس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است