Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد صنیعی‌فر، رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران و یکی از مالکان این باشگاه، به شدت از عملکرد نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی و نیز مدیران فدراسیون فوتبال گلایه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد صنیعی‌فر در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه اظهار داشت: انگار دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهند شمال کشور صاحب یک نماینده قدرتمند در لیگ برتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که شاهد بودیم، طی سال‌های اخیر تیم‌هایی مثل ملوان، سپیدرود و خونه‌به‌خونه به ورطه نابودی کشانده شدند و متأسفانه در این میان، بی‌تفاوتی مسئولان شمال کشور مورد سؤال واقع است. ظاهراً چنین بلایی قرار است سر نساجی بیاید. تمام گرفتاری‌هایی که در باشگاه مشاهده می‌کنید، فقط به واسطه نبود مدیران و نمایندگان قدرتمند مجلس است.

وی با انتقاد از نمایندگان استان مازندران در مجلس خاطرنشان کرد: شما نمایندگان مجلس دیگر استان‌هایی را که نماینده در لیگ برتر دارند مشاهده کنید، نمایندگان مجلس ما را هم ببینید. نمایندگان دیگر استان‌ها حتی بر سر انتخاب داور بازی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را زیر فشار و قدرت خود قرار می‌دهند. حتی به گل خوردن یا زدن در دقایق پایانی مسابقات هم ورود و در این خصوص با زعمای ورزش به نفع تیم شهر و استان خود مکاتبه می‌کنند، اما نمایندگان ما چطور؟ اصلاً خبری از ما دارند و حال تیم را می‌پرسند؟ نساجی در اولویت چندم آن‌ها قرار دارد؟

مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی بیان کرد: مسئولان و نمایندگان مازندران که تمام سعی‌شان بر این بود بنده و حدادیان (دیگر مالک باشگاه نساجی) هر طور که شده تیم‌داری کنیم، الان کجا هستند؟ چرا از ما حمایت نمی‌کنند؟ آن‌ها هیچ تسهیلات و کمکی که به ما نمی‌کنند، حداقل توانایی آن را هم ندارند که از حق‌مان در فدراسیون فوتبال دفاع کنند. زور فدراسیون فوتبال زیاد است و زور ما کم! آیا نمایندگان مردم قائمشهر و مازندران به فکر تنها نماینده این استان و شمال کشور در لیگ برتر هستند؟

صنیعی‌فر با بیان اینکه باشگاه نساجی حدود دو میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی از فدراسیون فوتبال طلبکار است، گفت: حق پخش ما هم که معلوم نیست چه بلایی سرش آمده است. با تمام این مسائل، الان به فدراسیون بدهکار هم شده‌ایم. چرا هیچ فریادرسی در این استان نیست؟ حامیان دروغین نساجی دقیقاً کجا هستند؟ چه کسی به بنده و حدادیان که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم، انگیزه می‌دهد؟ هیچ‌کس! سرمایه‌گذاری ما بدون بازده است و حتی یک ریال هم کسب درآمد نمی‌کنیم. آن وقت به آقایان بدهکار هم شده‌ایم.

«قائمشهر به جز تیم نساجی چه چیزی دارد؟ چه چیزی بهتر و مهیج‌تر از یک تیم لیگ برتری می‌تواند سهم استان بزرگ و مهمی، چون مازندران باشد؟»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: متأسفانه همین نساجی را هم می‌خواهند نابود کنند. این مردم عاشق نساجی هستند و نساجی تمام زندگی آنهاست. چرا می‌خواهید تنها امید مردم را از آن‌ها بگیرید؟ وقتی بعد از بازی هواداران عزیز با من صحبت می‌کردند و مشکلات عدم صدور کارت بازیکنان و ... را می‌گفتند، واقعاً جز شرمندگی پاسخی برای آن‌ها نداشتم.

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی با تمجید از مردم قائمشهر اظهار داشت: خدا ما را وسیله‌ای قرار داد و این فرصت خدمتگزاری را به ما عنایت کرد تا دل این مردم را شاد کنیم، اما امروز کاری با ما کردند تا مقابل مردم روسیاه باشیم. متأسفانه عده‌ای فکر می‌کنند ما بی‌خیال هستیم و به فکر تیم نیستیم. مگر می‌شود مالک یک تیم، ذره ذره آب شدن تیمش را ببیند و طاقت بیاورد؟ این وضعیت برای من بسیار سخت و جانکاه است، اما چه کنیم که گرفتار وعده و وعید‌های مسئولان شده‌ایم.

صنیعی‌فر با اشاره به عدم صدور کارت بازی چند بازیکن تیم نساجی گفت: فدراسیون آنقدر ما را ضعیف و بی‌کس گیر آورده که نه‌تن‌ها حاضر به صدور کارت چند بازیکن‌مان نیست، بلکه اولتیماتوم داده‌اند که جلوی بازی سه بازیکن دیگر را هم خواهند گرفت. همه فهمیده‌اند که مسئولان مازندران خیال‌شان هم نیست و هر بلایی که دوست داشته باشند، سر نساجی می‌آورند. ظاهراً خوبی‌های ما از حد و حدود خود گذشته و این بلا‌ها حق‌مان است. با این کار‌ها صنیعی‌فر و حدادیان ذلیل نمی‌شوند، بلکه این تیم نساجی است که نابود می‌شود. حقیقتاً با این وضعیت، ادامه تیم‌داری برای ما غیرممکن می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان نساجی تابناک ورزشی ملوان صنیعی فر چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران

تیم تراکتور در حالی در هفته ۲۴ لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت که دیروز پاکو خمز سرمربی تیم از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. در حال حاضر محمد نصرتی مربی موقت تراکتورسازی تبریز تا پایان فصل خواهد بود.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد