Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@12:19:58 GMT

افزایش دوباره نرخ سرویس مدارس مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۴۰۵

افزایش دوباره نرخ سرویس مدارس مشهد

رئیس انجمن اولیا و مربیان خراسان رضوی گفت: طبق مصوبات کمیسیون,کرایه رانندگان مدارس در مناطق پرترافیک تا ۱۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش قدس آنلاین ، محمود قراول رئیس انجمن اولیا و مربیان خراسان رضوی ، گفت: با توجه به نارضایتی رانندگان مدارس از نرخ های نامناسب کرایه ها و مشکلات بوجود آمده برای اولیای دانش آموزان به دلیل تأخیر در راه اندازی سرویس مدارس جلسه ای در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با حضور تاکسی رانی و معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نارضایتی رانندگان از نرخ‌ها، تصریح کرد: تورم اخیر جوابگوی نرخ‌های رانندگان نیست و هزینه‌هایی به رانندگان تحمیل می‌شود که باعث نارضایتی آن‌ها شده است، به عنوان مثال؛ رانندگان باید برای برچسب یا پروانه بهره برداری مبلغ ۱۴۰ هزار تومان پرداخت کنند و همچنین به گفته تاکسی رانی رانندگان باید عوارض معوقه را یکجا پرداخت نمایند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان خراسان رضوی گفت: ورودی راحت‌تر و بدون نیاز به ارائه گواهی سلامت و انگشت نگاری و افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی‌های الکترونیکی از ۳۰ شهریور موجب گرایش رانندگان به سمت تاکسی‌های الکترونیکی شده است.
قراول در خصوص مصوبات جدید شورای شهر افزود: با توجه به مصوبات تایید شده، قرار شد پروانه بهره برداری از ۱۴۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان کاهش و نرخ کرایه برای مناطق پر ترافیک خراسان رضوی تا ۱۰ درصد افزایش یابد. او تصریح کرد: تا آخر آذر امسال کارگروه ماده ۱۸ وضعیت نرخ کرایه رانندگان مدارس را برای سال بعد واقعی خواهد کرد. باشگاه خبرنگاران انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرویس مدارس نرخ سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز

سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اعلام کرد: برای کنترل و نظارت بر کرایه‌های دریافتی توسط تاکسیرانان گشت‌های مشترک خودرویی سازمان تاکسیرانی تبریز با سازمان‌های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

کرایه تاکسی‌ها از اول فرودین ماه ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۵ درصد افزایش یافته و مبلغ کرایه‌های جدید از طریق تابلو‌های کرایه در سطح شهر و همچنین سایت سازمان تاکسیرانی تبریز اطلاع رسانی شده است.

علاوه بر گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت بازرسان محسوس و نامحسوس ویژه سازمان تاکسیرانی نیز میزان کرایه دریافتی توسط تاکسیرانان در سطح شهر را با جدیت رصد می‌کنند و در صورت دریافت کرایه اضافی با جدیت و قاطعانه اقدامات قانونی لازم انجام می‌گیرد.

شهروندان محترم نیز می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲ (واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی تبریز) شکایت یا دریافت کرایه اضافی توسط تاکسیرانان را جهت رسیدگی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز
  • نرخ‌ های کرایه تاکسی در اصفهان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد