Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@08:36:38 GMT

کمک های عاشقانه مردم مشهد در راه اربعین

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۸۱۵

صراط: آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در صد و بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی با اشاره به کمک های بی دریغ مردم مشهد گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از زائران در دهه آخر صفر و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده شود و مردم مشهد برای خدمت رسانی در ایام اربعین سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) در نجف اشرف,  برنامه ریزی و هزینه‌های بسیاری در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش باشگاه خبرنگاران او با تشکر از تلاش‌های بی وقفه معاونت زیارت استانداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: از همه دستگاه‌های متولی می‌خواهم تا همه ظرفیت‌ها را برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین, حل مشکلات پیش روی خادمان اربعین حسینی و دهه پایانی صفر به کار گیرند . اجرا و طراحی موضوع اقتصاد زیارت  علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نیز گفت: موضوع اقتصاد زیارت یکی از مهم‌ترین موضوعات پیگیری در معاونت زیارت است که در حوزه‌های توریسم, سلامت، اقتصاد و سوغات و اقتصاد و زیارت طراحی و اجرایی خواهد شد.

او تصریح کرد: ستاد اربعین خراسان رضوی امسال کار‌های درخشانی را در منطقه انجام می‌دهد و ما آمادگی لازم برای خدمت رسانی شایسته در مرز‌ها و کشور عراق را برای زائران اربعین داریم.

محمد صادق براتی معاون زیارت استانداری نیز گفت: کمیته‌های ۱۲گانه از ماه‌های قبل در استانداری تشکیل شد و  قرار شد که در اربعین تغذیه بیش از ۵۵۴ هزار نفر در روز در مرز‌های ورودی و کشور عراق بر عهده این ستاد باشد.

او تصریح کرد: در حوزه اسکان هم روزانه پذیرای ۱۲۰هزار نفر هستیم و تا کنون بیش از ۱۵۹هزار نفر در سامانه سماح از خراسان رضوی برای حضور در اربعین ثبت نام کردند.

در این نشست امام جمعه و فرماندار درگز هم گزارشی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان ارائه کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد اربعین حسینی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی