Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:38:21 GMT

ردپای ضد انقلاب‌ها در ماجرای اعتراضات لردگان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۸۲۲

ردپای ضد انقلاب‌ها در ماجرای اعتراضات لردگان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری درباره اتفاقات لردگان درباره اعتراضات اخیر لردگان گفت: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به‌دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضد انقلاب سرشناس خارج‌نشین است.
اوضاع شهر لردگان عادی است، نیرو‌های انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیرو‌های انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته‌های مردم در این شهر شد.

بیشتر بخوانید: از بازتاب گسترده نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای سردار سلیمانی تا پشت پرده شیوع بیماری ایدز در منطقه‌ای از ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   توضیحات استاندار چهارمحال و بختیاری درباره اتفاقات لردگان + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایدز راهپیمایی درگیری دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت