Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@20:31:57 GMT

سقوط متهم از طبقه دوم درپی فرار از دست پلیس

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۶۳۸۲

سقوط متهم از طبقه دوم درپی فرار از دست پلیس

فرمانده انتظامی بجنورد اظهار داشت: این ماجرا حدود ظهر امروز و زمانی روی داد که ماموران به اتفاق شاکی با حکم جلب این فرد متهم، که در منزل خود مخفی شده، به در منزل وی مراجعه کردند.

سرهنگ علی پاکدل افزود: با رسیدن ماموران و شاکی به محل و کوبیدن در، همسر وی مدعی شد که او در منزل حضور ندارد و از محل وی اظهار بی اطلاعی کرد که ماموران با ارائه مدارک شناسایی و تفهیم حکم جلب، مبنی بر اذن ورود، وارد منزل وی شدند که در همان لحظات نخست، صدایی ناشی از افتادن چیزی از پشت بام به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از آن همسر متهم لب به اعتراف گشود و اعلام کرد شوهرش خود را از پشت بام به پایین انداخته است و با توجه به اینکه وی روی پشت بام مغازه همسایه سقوط کرده بود، نیرو‌های آتش نشانی و اورژانس به محل اعزام شده و نسبت به امدادرسانی اقدامات لازم را انجام دادند.

سرهنگ پاکدل گفت: این فرد در نتیجه سقوط از ناحیه دست راست، دندان، فک و صورت دچار مصدومیت شده، ولی حال عمومی وی خوب است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس سقوط از ساختمان حادثه متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک منزل و محل دپو مواد مخدر را در یکی محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در منطقه چاهستانی‌ها اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۹ بسته جمعا ۹۲ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر تخت داخل اتاق خواب جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید