Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ Galaxy S11 قرار است یک پرچمدار خاص باشد. در طول سالیان متوالی سامسونگ خط پرچمداران خود را گسترش داده است و هر سال منتظر یک گوشی با طراحی ظاهری جدید هستیم که این شرکت برای کاربران ارائه دهد. این پرچمداران با تولید Galaxy S10 و Note 10 توانستند رضایت مشتریان سامسونگ را جلب کنند اما مسئله مهم بعد از این است که قرار است بعد از این سامسونگ پرچمداران خود را به چه سمتی بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل

درست است که فناوری‌های قدیمی گوشی‌های هوشمند جای خود را کم‌کم به فناوری گوشی‌های هوشمند تاشو می‌دهند اما پرچمدار بعدی سامسونگ باید تلاش خود را بکند که با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا راه خود را در دل مشتریانش باز کند. زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار است در گوشی‌های آینده دوربین سلفی پشت صفحه نمایش پنهان شود ولی هنوز فناوری این نمایشگرها و دوربین‌ها به جایی نرسیده است که بتوان آن‌ها را ارائه کرد بدین ترتیب، گوشی Galaxy S11 قرار نیست که چنین دوربین سلفی داشته باشد. به تازگی رندرهایی سه‌بعدی از این پرچمدار آینده سامسونگ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که ظاهر آن‌ها را فاش می‌کند.

دوربین‌های غافلگیرکننده Galaxy S11

کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین‌های گوشی‌های سامسونگ بسیار مطلوب هستند ولی در سه سال اخیر این گوشی‌ها از سنسور بهتری بهره‌مند نشده‌اند و تقریبا هر سال از همان لنزهای Galaxy S7 روی آن‌ها استفاده شده است در صورتی که سال‌های اخیر اقدامات زیادی در جهت تولید گوشی‌هایی با دوربین‌های باکیفیت‌تر صورت گرفته است. شایعات از تحول عظیم در دوربین Galaxy S11 خبر می‌دهند. بر اساس شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی، سامسونگ در نظر دارد برای Galaxy S11 یک دوربین قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل تهیه کند. این تنها نکته قابل توجه این گوشی پرچمدار نخواهد بود در صورتی که گفته می‌شود لنز تله‌فوتوی این گوشی قابلیت زوم پریسکوپی با قدرت زوم پنج برابری خواهد داشت.

لبه‌های باریکتر و پانچ کوچکتر

اگرچه گفته می‌شود سامسونگ به دنبال راهی برای مخفی کردن دوربین سلفی پشت صفحه نمایش است، Galaxy S11 مجهز به یک نمایشگر Infinity-O خواهد بود یعنی دوربین سلفی در پانچ قسمت بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت و شبیه Galaxy S10 و Galaxy Note 10 خواهد بود. هرچند این دفعه، پانچ روی صفحه نمایشگر کوچکتر از Galaxy S10 است و شبیه Note 10 در قسمت مرکزی بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. یکی از سؤالاتی که مشتریان سامسونگ از این شرکت دارند این است که چرا این شرکت کره‌ای تلاشی برای دوربین سلفی بیرون جهنده نمی‌کند و جواب قابل تؤمل این است که سامسونگ می‌خواهد همه گوشی‌های پرچمدارش ضد آب و ضد گرد و غبار باشند و گواهینامه IP68 را کسب کنند و جای بحث برای مشکلات دیگری که برای آن‌ها پیش می‌آید، نمی‌ماند.

سامسونگ در نظر دارد لبه‌های نمایشگر و بدنه این گوشی باریکتر از نسل گذشته باشد. شایعاتی شنیده می‌شود بر این اساس که مهندسان این شرکت قصد دارند لبه‌های نمایشگر را خمیده‌تر از گذشته طراحی کنند. سال‌های قبل هم سامسونگ از این طراحی برای گوشی‌های خود استفاده کرده بود اما به دلیل شکایت زیاد مشتریانش از برخورد ناگهانی دست به این قسمت‌ها در هنگام استفاده از گوشی، سامسونگ این طراحی را کنار گذاشته بود.

رنگ‌های بیشتر

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه رنگ‌هایی را برای پرچمدار بعدی خود در نظر گرفته اما با توجه به خط تولید Galaxy S10 و Note 10 انتظار می‌رود S11 هم در رنگ‌های بیشتری توزیع شود.

انتهای پیام/

ظاهر پرچمدار بعدی سامسونگ فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت

پس از افشای رندر‌های پیکسل ۹ پرو اکنون تصاویر واقعی این گوشی فاش شده‌اند. طبق تصاویر، طراحی پرچمدار جدید گوگل میزبان تغییراتی می‌شود.

اندازه نمایشگر پیکسل ۹ پرو ۶.۱ اینچ خواهد بود. مدل دیگر گوشی مورد بحث پیکسل ۹ پرو XL نام دارد و از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند. پیکسل ۹ پرو ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت.

ماژول دوربین

مشخصات رم و فضای ذخیره‌سازی

پیکسل ۹ پرو در کنار آیفون ۱۴ پرو مکس

ماژول دوربین پیکسل ۹ پرو به‌صورت قرصی‌شکل خواهد بود و سه دوربین و حسگر دما را در خود جای خواهد داد. فریم جدیدترین گوشی گوگل طراحی تخت دارد و به‌راحتی اثرانگشت کاربران را نمایش می‌دهد.

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. در قسمت بالایی فریم شاهد یک بریدگی هستیم که به آنتن اختصاص داده شده است. در پایین فریم درگاه USB-C، اسپیکر، میکروفون و درگاه سیم‌کارت جای دارند.

به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که طراحی پیکسل ۹ پرو با پیکسل ۸ پرو تفاوت‌های قابل توجهی دارد. پرچمدار جدید مانتین‌ویویی‌ها اکنون به پرچمدار برند‌های دیگر شباهت بیشتری دارد.

تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید پیکسل ۹ پرو هنوز مشخص نیست. باید دید که آیا این محصول می‌تواند بهترین گوشی‌های بازار را به‌چالش بکشد یا خیر.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد