Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین شاهد نا‌‌آرامی‌های مشکوکی در برخی از شهرهای عراق هستیم و در این میان افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی هستند که مردم دو کشور را به دشمنی، کینه‌توزی و نفرت‌پراکنی علیه یکدیگر فرا می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دشمنان که فکر می‌کنند به اهدافشان می‌رسند، سخت در اشتباهند چرا که پشت پرده این ناآرامی‌ها و اقدامات در برخی شهرهای عراق و در فضای مجازی، برای دو ملت ایران و عراق مشخص است که چه کسانی هستند؛ مثلثی که یک سر آن رژیم سعودی، طرف دیگر آن آمریکا و ضلع دیگرش را رژیم صهیونیستی تشکیل می‌دهد و آنچه مشخص است، این است که خیل عظیم مسلمین و شیعیان با از هم‌گسستن دسیسه‌های این مثلث تفرقه، امسال نیز باشکوه تمام حماسه راهپیمایی اربعین را رقم خواهند زد.

بیشتربخوانید: #حب_الحسين_يجمعنا پاسخ مستدل به فتنه‌انگيزی رژیم سعودی در عراق

حجت الاسلام والمسلمین جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشورمان، در صفحه توئیتری خود، به ناآرامی‌های اخیر عراق واکنش نشان داد.

جلیل محبی نوشت:

"فتنه‌گری هرچه کند آتش مهر حسین(ع) را نمی‌تواند خاموش کند...."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد امر به معروف جلیل محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر درادارات باید وظایف خودرا به درستی انجام دهند تا موانع و مشکلات دستگاه‌های ذیربط رفع شود.
امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی و همگانی است، افزود: ترویج فرضیه امر به معروف در جامعه و برخورد با منکرات از ناهنجاری‌ها اجتماعی پیشگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها