Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@18:12:21 GMT

وزیر تعاون: موضوعات شفاف با مردم مطرح شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۶۸۳۷

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، "محمد شریعتمداری" در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح به مردم گفت: فعالیت‌های فراوانی در وزارتخانه انجام می‌شود که باید درخصوص آن‌ها اطلاع‌رسانی صحیح و مناسبی به جامعه مخاطب داشته باشیم.

شریعتمداری، حضور موثر و تاثیر گذار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در مجامع اقتصادی مختلف جهت تصمیم‌سازی لازم و مهم دانست و تاکید کرد: موضوعات باید رودر رو و شفاف با مردم در میان گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این وزارتخانه زیرمجموعه‌های گسترده‌ای دارد تاکید کرد: باید بین این مجموعه‌های بزرگ، هم‌افزایی و همگرایی بیشتر ایجاد شود.

وی ادامه داد: مهم این است که مدیران بتوانند در کنار هم و با هم‌اندیشی و هم‌افزایی، برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رفع نواقص تلاش کنند.

شریعتمداری افزود: شنیدن صدای مخاطبان و ارتباط روشن و مستقیم با گروه‌های هدف امری ضروری است و باید در تصویب هر بخشنامه در هر حوزه حتما نظر مخاطب اصلی آن حوزه نیز استخراج گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برضرورت و اهمیت تحلیل و ایجاد محتوا در حوزه اطلاع‌رسانی به جامعه مخاطب تاکید کرد.

وی، معاونت توسعه مدیریت منابع را نیز دارای جایگاهی مهم دانست.

میرزایی، معاون امور اقتصادی در این نشست تجلی عقلانیت، کارآمدی، شفافیت و سلامت درارتباط با مردم را بسیار مهم دانست و گفت: ما باید مدافع منافع گروه‌های بی‌صدا باشیم.

پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع نیز اشاره کرد: امروز در عصر دانایی به سر می‌بریم، دانش سرمایه اصلی حکومت‌هاست و نگاه ما به مسائل باید نگاه دانشی باشد.

"شمس"، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نیز در این نشست گفت: روابط عمومی باید بتواند نیاز‌ها را شناسایی و اولویت‌ها را لحاظ کند. استخراج اولویت‌ها نیز باید با نیاز‌های سازمان تطابق داشته باشد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی امروزه دیگر مانند گذشته ساده و خطی نیست و با حضور شبکه‌های اجتماعی و ظهور و فراگیر شدن پدیده "شهروند خبرنگاری" نیازمند تغییرات فراوان است.

گفتنی است؛ طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمد شریعتمداری "حجت‌اله میرزایی" به عنوان معاون امور اقتصادی، "غلامرضا پناه" بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و "حامد شمس" به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.

در این نشست همچنین از تلاش‌ها و زحمات "علی سرزعیم"، "نصرالله بازوند" و "روزبه کردونی" قدردانی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان معارفه محمد شریعتمداری اطلاع رسانی توسعه مدیریت منابع چنار محمودی عراق بغداد عباس ایروانی مرز خسروی ابتکار صلح هرمز لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی