Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خوزستان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی محورهای برون شهری خوزستان از جمله مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه  (17 مهرماه) تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه (اول آبان ماه) در محورهای اهواز-سوسنگرد، بستان-چذابه، اهواز- خرمشهر-شلمچه و بالعکس ممنوع خواهد بود. برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد اما خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان - خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: تردد کلیه اتوبوس‌ها از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه (17 مهرماه) تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه (اول آبان ماه) در محور هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز - شهرکرد و بالعکس ممنوع است.  مسیر اهواز – اندیمشک - خرم آباد – الیگدرز – اصفهان - شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

دولتشاهی تصریح کرد: همچنین تردد کلیه خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه (17 مهرماه) تا ساعت 7 صبح روز شنبه (4 آبان ماه) در محورهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد برای تاکسی‌های شهری، گفت: تردد کلیه تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین 98 از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه ( 17 مهرماه) تا ساعت 7 صبح روز شنبه ( 4 آبان ماه) در محورهای خارج شهر ممنوع خواهد بود.

دولتشاهی ادامه داد: در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان‌های درگیر مراسم اربعین، تردد خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی حسب تدابیر ابلاغی و طبق اعلام ماموران پلیس راه با محدودیت مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس راه خوزستان خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در کل کشور شاهد تردد پرحجم هستیم ولی در محورهای شمالی تردد سنگین و نیمه سنگین است.

وی افزود: به دلیل حجم زیاد تردد در جاده‌های شمالی از ساعت ۱۳ امروز از مرزن آباد به سمت تهران مسدود کردیم این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

سردار مؤمنی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران بر اساس به شرایط جاده محدودیت اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۴۹ نفر جان باختن با توجه به اینکه برخی در بیمارستان بستری هستند احتمال دارد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: ۳۴۰ میلیون تردد در محورهای کشور ثبت شده است که بیشترین آن ۷ فرودین ماه بود که بیش از ۲۹ میلیون تردد داشتیم.

وی گفت: خستگی و خواب آلودگی عدم توجه به جلو از دلایل اصلی تصادفات است همچنین ۴۴ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو است.

سردار مؤمنی گفت: ۳۰ درصد تصادفات به علت واژگونی است که به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

کد خبر 6063639

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز