Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو شنبه‌شب در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گناوه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هدف همه ما برقراری امنیت و آرامش در جامعه است لذا همه باید به نیروی انتظامی برای انجام ماموریت های محوله خویش در برقراری این امر مهم کمک کنند

سرپرست فرمانداری گناوه بیان کرد: در حوزه شهرداری اگر ثبات مدیریت شهری وجود نداشته باشد باعث اتلاف وقت بدون هیچگونه پیشرفتی در کارها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر با مجموعه  شهرداری همکاری مناسب و ضابطه مندداشته باشد.

وی گفت: حرکت در چهارچوب قوانین و مقررات از موارد مهم است که باید مورد توجه شورا و شهرداری باشد.

مهرجو تاکید کرد: شهرداری و شورا علاوه بر کارهای عمرانی باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز کارها و فعالیت های مختلف و متنوعی  انجام داده  و با همکاری دستگاه های فرهنگی عملکرد قابل قبولی  در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه قطب گردشگری  استان است خاطرنشان کرد: بهبود سیما و منظر شهر گناوه و توجه ویژه به جاذبه های گردشگری این شهراز موارد مهم در رونق گردشگری و اقتصاد گناوه است که باید مورد توجه همه دستگاه ها بخصوص شهرداری و شورا قرار گیرد.

مهرجو عنوان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان گناوه مبلغ ۴۶ میلیارد تومان از محل نفت و گاز استانی، تملک دارایی و کمیته برنامه ریزی است که در جهت تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی بکار می رود و حدود ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل طرح فاضلاب گناوه مصوب شده که اعتبار آن نیز ابلاغ شده است و تلاش ها برای تخصیص اعتبار و اجرای پروژه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل فاضلاب نیاز به همکاری همه دستگاه ها و مردم شهر  است اضافه کرد: تکمیل فاضلاب گناوه یک امر ضروری است لذا همه دستگاه های اجرایی بخصوص شورای اسلامی شهر و شهرداری  برای تشویق و همکاری مردم در اخذ انشعاب فاضلاب کمک کنند.

وی گفت: اصل کار بر  رضایت عمومی است  و این امر در دستور کارهمه دستگاه ها قرار داشته باشد.

کد خبر 4737959

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه فرمانداری گناوه اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه مرز مهران ایلام آتش نشانی شهرکرد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ برای اجرا به داروخانه‌ها ابلاغ شد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در ابلاغیه حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است:

«تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به همه داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

بر اساس این گزارش، تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸ هزار و ۸۵۰ ریال، خیریه ۱۸۶ هزار و ۵۰ ریال، عمومی غیردولتی ۱۴۹ هزار و ۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی ۸۱ هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵ هزار و ۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴ هزار و ۲۸۵ ریال، عمومی غیردولتی ۲۰ هزار و ۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال تعیین شده است.»

کد خبر 746983

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل