Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@04:12:48 GMT

نرخ کرایه نفتکش رکورد ۱۲ میلیون دلار را شکست

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۸۶۱۳

نرخ کرایه نفتکش رکورد ۱۲ میلیون دلار را شکست

ساعت24 - نرخ نفتکش ها برای حمل نفت خام آمریکا به آسیا همچنان رو به افزایش است و هزینه کرایه یک نفتکش در روز پنج شنبه به رکورد ۱۲ میلیون دلار رسید.

نرخ نفتکش ها برای حمل نفت خام آمریکا به آسیا همچنان رو به افزایش است و هزینه کرایه یک نفتکش در روز پنج شنبه به رکورد ۱۲ میلیون دلار رسید. آمریکا هفته گذشته دو واحد از شرکت کاسکوی چین را به اتهام دخالت در حمل نفت خام ایران تحریم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام آمریکا نرخ حمل و نقل نفتکش ها را بالا برد. همچنین نرخ حمل و نقل کشتی ها پس از حمله ماه گذشته به تاسیسات نفتی عربستان بالا رفته بود.

منبع:تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کشتی های نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: با جوجه ریزی مناسب در فروردین رکورد جوجه‌ریزی در مازندران شکسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن خیریانپور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران به رکوردشکنی جوجه ریزی در مرغداری‌های استان مازندران اشاره کرد و گفت: در 6 ماه اخیر سومین بار است که به رکورد جوجه‌ریزی دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی است، دو میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشت بیان کرد: با جوجه ریزی مناسب و مطلوب در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی استان پیش می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: با ثبت 17 میلیون و 437 هزار قطعه در فروردین در کشور و استان رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران شکسته شد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران ادامه داد: در فروردین امسال رکورد بی سابقه در جوجه ریزی در واحد‌های مرغ گوشتی داشتیم که معادل 12.8 درصد جوجه‌ریزی کشور است.

خیریانپور تصریح کرد: پیش بینی شده بیش از 33 هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این جوجه ریزی تولید و روانه بازار شود.

وی بیان کرد: شهرستان ساری با 2 میلیون و 711 هزار و 35 قطعه رتبه اول، شهرستان آمل با بیش از 2 میلیون و 200 هزار قطعه رتبه دوم و در شهرستان بهشهر با یک میلیون و 548 هزار و 320 قطعه رتبه سوم را دارد.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکست