Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان گفت: اولویت‌های کمیسیون سلامت بیشتر در زمینه تقویت اقدامات پایه‌ای برای داشتن شهری زیبا، تمیز، سالم و کم خطر است و همچنین مهم‌ترین دستاورد این کمیسیون در ارتباط با حفظ محیط‌زیست در تمامی زمینه‌ها است.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با توضیح اینکه اولویت کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری داشتن شهری کم خطر و تمیز است، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا و کم خطر بیشتر به دنبال اقدامات پایه‌ای هستیم که تا کنون کمتر انجام شده است، به طور مثال در ارتباط با مسائل آتشنشانی که در این کمیسیون بررسی و پیگیری می‌شود، چند سال بود که وسایل جدید و لازم خریداری نشده بود و در سال گذشته تعداد بسیاری خودرو و وسایل مربوط به آتشن شانی خریداری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ارتباط با سازمان بازیافت نیز اقداماتی انجام دادیم تا آلودگی محیط‌زیستی کمتری داشته باشد و همچنین اینکه شیرابه‌های زباله‌ها به زمین نفوذ نکند، کمتر کردن آلودگی کودهایی که در اختیار فضای سبز شهر قرار می‌دهیم، انجام اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی بهتر در سازمان موتوری، در سازمان پارک‌ها نیز به دنبال کاشت گیاهانی هستیم که به آبیاری کمتری نیاز داشته باشد و ... همگی از جمله فعالیت‌های پایه‌ای کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری است.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری نواحی استان در جهت اقدامات پایه‌ای برای استفاده بهینه از فاضلاب‌ها فعالیت خوبی داشته است، افزود: هدر رفت فاضلابی که به شهرداری واگذار می‌شود، بسیار کم شده و از فاضلاب‌ها برای آبیاری درختان غیرمثمر بهره‌گیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دست‌آورد کمیسیون ما در ارتباط با حفظ محیط‌زیست است که از هر نظر حائز اهمیت می‌باشد و فعالیت‌های امسال ما بیشتر برای قوی‌تر کردن اقدامات پایه‌ای برای تمیزی و زیبایی شهر، سلامت شهروندان و اقدامات لازم در زمینه‌های زباله، آب و فاضلاب است تا شهر صدمه کمتری در اکثر زمینه‌ها ببیند و تا هزاران سال آینده برای مردم ما باقی بماند.

کد خبر 392130

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محيط زيست شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود