Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:13:09 GMT

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در ست نخست

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۸۸۲۰

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در ست نخست

به گزارش خبرنگار مهر، در پنجمین روز رقابت‌های جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۸:۳۰ مقابل برزیل، تیم صدرنشین و بدون شکست مسابقات قرار گرفت.

ایگور کولاکوویچ در این بازی نیز با ترکیب تقریبا جوان مسعود غلامی، پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار، جواد کریمی، علی شفیعی، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ست نخست؛ ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران
برزیل شروع خوبی در آغاز ست داشت و با نتیجه ۳ بر یک از ایران پیش افتاد اما شاگردان جوان کولاکوویچ با کسب دو امتیاز متوالی بازی را در امتیاز ۳ برابر کردند. در ادامه دو تیم برابر پیش رفتند و نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۷ به سود برزیل همراه شد. در شروع بازی برزیل دو اختلاف امتیاز ایجاد کرد که آبشار زیبا و دفاع خوب غلامی کار را بار دیگر به تساوی کشاند.

عملکرد عالی پوریا فیاضی ایران را پیش انداخت تا ملی پوشان با نتیجه ۱۳بر ۱۱ تیم برتر زمین باشند. ایران در حمله و دفاع عملکرد بهتری نسبت به برزیل داشت. دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود تیم ملی همراه شد. در ادامه شاگردان کولاکویچ برتری خود را حفظ کردند و ۳ اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ از حریف قدرتمند خود پیش ماندند و سرمربی برزیل تقاضای تایم استراحت دهد.

پس از وقفه ایجاد شده برزیلی ها دو امتیاز متوالی کسب کردند. بازی یک بار دیگر در امتیاز ۲۱ برابر شد تا کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد. این رقابت نزدیک در امتیاز ۲۴ هم ادامه داشت اما در نهایت این ست با برتری ۲۷ بر ۲۵ ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید معروف، جواد کریمی، امیر غفور، پوریا یلی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن ۱۳ بازیکن ایران در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی به میزبانی ژاپن هستند. سید محمد موسوی بزرگ ترین غایب ایران در این مسابقات است که به دلیل خستگی و مشکلات شخصی با موافقت ایگور کولاکوویچ در این مسابقات حضور ندارد.

کد خبر 4738000 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی والیبال والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی والیبال ایران جام حذفی فوتبال کشور والیبال آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما از نتیجه خیلی خوشحالیم اما می‌دانیم که بازی برگشت در پیش است و با حریف قدرتمندی روبه‌رو هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ماموریت ما هنوز تمام نشده اما با این حال خوشحالم که بازیکنان ما، با این پیروزی باعث شادی هواداران شدند. من به عملکردی که بازیکنانم در بازی رفت ارائه کردند، افتخار می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی افزود: جو لیگ قهرمانان آسیا با سایر تورنمنت‌ها متفاوت است اما ما بازیکنان خوبی داریم که در مسابقات لیگ قهرمانان راحت بازی می‌کنند. البته کاملا می‌دانیم که با وجود پیروزی 4-2 در بازی رفت، هنوز صعودمان قطعی نشده و بازی برگشت در ریاض باقی مانده است. همه باید برای بازی بعدی آماده شوند.

کرسپو که در دوره حضورش در الدحیل با نتیجه 7-0 مقابل الهلال شکست خورده بود، در واکنش به اینکه امشب آن شکست را جبران کرد، گفت: مهم‌ترین چیز در بازی فوتبال این است که تیم رقابتی باشد، چون در فوتبال باید برای ساختن یک شب بزرگ آماده باشید.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال