Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌ها برای تیم‌های خود به میدان رفتند. تاریخ انتشار: 09:02 - 14 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۸۷۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

لیگ کاپ پرتغال/ ریوآوه یک – پورتیموننس یک

در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ کاپ پرتغال شب گذشته تیم‌های ریوآوه و پورتیموننس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی تیم ریوآوه در حالی در این بازی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد که در دقیقه ۴۸ روی کرنر تیم حریف به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. همچنین این بازیکن در دقیقه ۸۱ منجر به اخراج بازیکن حریف به دلیل خطا روی او شد. با ثبت این نتیجه تیم ریوآوه با ۴ امتیاز در رتبه دوم گروه C قرار گرفت.

اوریدیویسه هلند/ زوله صفر – هیرنفین یک

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال هلند شب گذشته تیم‌های زوله و هیرنفین به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. رضا قوچان‌نژاد لژیونر ایرانی تیم زوله که در این مسابقه مقابل تیم سابق خود بازی می‌کرد در این بازی ۹۰ دقیقه در میدان بود، اما موفق نشد از شکست تیمش جلوگیری کند. با ثبت این نتیجه تیم زوله در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.

لیگ برتر پرتغال/ آوس صفر – توندلا یک

در اولین بازی از هفته نهم لیگ برتر پرتغال شب گذشته تیم‌های آوس و توندلا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. مهرداد محمدی ملی‌پوش ایرانی تیم آوس که تا اینجای کار بهترین گلزنی تیمش بوده، در این دیدار ۹۰ دقیقه بازی کرد، اما موفق نشد مانع شکست تیمش شود. آوس با این نتیجه همچنان با ۳ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

ژوپیر لیگ بلژیک/ میشلن ۲ – یوپن صفر

در هفته دهم ژوپیر لیگ بلژیک شب گذشته تیم‌های میشلن و یوپن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست تیم لژیونر‌های کشورمان به پایان رسید. امید ابراهیمی ملی‌پوش ایرانی تیم یوپن در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و ۶۰ دقیقه برای این تیم بازی کرد. همچنین سعید عزت‌اللهی دیگربازیکن ایرانی تیم یوپن در این بازی از روی نیمکت کار را دنبال و فرصت بازی پیدا نکرد. با ثبت این نتیجه تیم یوپن با ۶ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت.

لیگ برتر انگلیس/ برایتون ۳ – تاتنهام صفر

در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس روز گذشته تیم‌های برایتون و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری قاطعانه تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی تیم برایتون در این مسابقه فرصت بازی پیدا نکرد و طبق روال هفته‌های گذشته از روی نیمکت بازی را تماشا کرد. برایتون با ثبت این نتیجه به رتبه نهم جدول صعود کرد و ۹ امتیازی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لژیونرها طارمی میزان لژیونر تیم ملی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بورنموث در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته سی‌وسوم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و بورنموث به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و شیاطین‌سرخ باز هم در کسب پیروزی ناکام بودند.

در این بازی هر دو گل منچستریونایتد را برونو فرناندز به ثمر رساند. این ستاره پرتغالی گل اول شیاطین سرخ را در دقیقه ۳۱ زد و گل دوم منچستر یونایتد را هم در دقیقه ۶۵ بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل‌های بورنموث را هم در این بازی دومینیک سولانکه و جاستین کلایورت به ثمر رساندند.

منچستریونایتد میهمان بود و نتوانست هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. ممکن است با این اوضاع اریک تن‌هاگ در انتهای فصل برکنار شود و یک سرمربی دیگر جای او را بگیرد.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و بورنموث

کد خبر 744225

دیگر خبرها

  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • طارمی ناجی پورتو شد
  • پایان ناکامی‌های طارمی؛ ستاره ایرانی منجی پورتو شد
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو