Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@19:07:22 GMT

برگزاری کلاس‌های قرآن در «صالح‌شهر» گتوند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۹۰۶۹

برگزاری کلاس‌های قرآن در «صالح‌شهر» گتوند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مریم صادقی، مسئول کانون فرهنگی ــ هنری جامع صالح شهر گتوند با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی و فرهنگی در این شهر، گفت: کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه تمام مقاطع سنی به‌صورت هفتگی در مسجد جامع صالح شهر برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های اجرایی این کانون می‌توان به کلاس‌های آموزش اخلاق، احکام، کمک‌های اولیه و امداد و نجات، خوشنویسی، قالی‌بافی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد که در بخش هنری تاکنون زمینه اشتغال بیش از ۱۰ نفر از اعضای کانون فراهم شده است.
صادقی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری جامع صالح شهر وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند چندین سال است که در دو بخش آقایان و بانوان، در طول سال به برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی و هنری، آموزشی و مراسم مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام می‌کند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کلاس های فرهنگی آموزش قرآن صالح شهر گتوند ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب