Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با برخی از مدیران شهری، اظهار داشت: شهردار تهران به دلیل وقوع اتفاق ویژه نتوانست در این جلسه شرکت کند ولی موضوعاتی از جمله پرونده‌های حقوقی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

اخبار اجتماعی-وی افزود: اداره حقوقی شهرداری گزارشی در مورد پرونده‌های حقوقی ارائه داد و اعضاء نظراتی را در مورد روش‌های کم کردن تعداد پرونده‌ها ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های حقوقی شهرداری زیاد است و به 15 تا 20 هزار مورد می‌رسد گفت: این پرونده‌ها باید پیگیری و تسریع در رسیدگی آن انجام شود همچنین بنا شده که پرونده‌های درشت‌دانه زودتر در مسیر رسیدگی قرار داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری رئیس شورای شهر تهران شورای شهر شهردار تهران شهرداری پرونده های حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران

دادستان شهرستان بهارستان تهران از بازداشت شهردار منتخب شورای شهر نسیم شهر به اتهام پرداخت رشوه و یکی از اعضای شورای این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید امیر احمدی دادستان بهارستان در خصوص این پرونده اظهار کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده فساد در شورا و شهرداری نسیم شهر و با توجه به اعترافات اعضای شورای این شهر، شهردار منتخب به اتهام پرداخت رشوه به اعضای شورا دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای پرونده مذکور علاوه بر شهردار منتخب یک عضو دیگر از شورای شهر نیز به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شده است.

همچنین دادستان بهارستان از دستگیری عضو معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم‌ شهر، به علت فساد مالی و کمک به متواری شدن رئیس شورای این شهر خبر داده بود.

شایان ذکر است که از ابتدای تشکیل دوره ششم شورای شهر نسیم شهر، ۹ عضو شورا بازداشت شده و این شورا در آستانه انحلال قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • کشف جسد مرد گمشده داخل بشکه اسید در لواسان + فیلم